Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Polygon i textury

Featured Replies

Napisano

Witam, na wstępie przepraszam jeśli gdzieś ktoś już o tym pisał. Mam nadzieję, że znajdzie się jeszcze ktoś kto mi pomoże.

Problem mam następujący zabrałem się za projektowanie budynku i gdy jeż mniejwięcej skończyłem napotkałem problem z mapami, na budynku mam ścialny które są proste a poprzecinane (np. z 2 polygon) i teraz jak nakładam texture (ściana z cegieł) to jest problem bo w karzdym polygon cegły mają inne rozmairy (bo mapa je zmienia) i po dłuższych ust. udało mi się coś zbliżyć ale tych skosów i różnych polygon jest dużo, może ktoś wie jak sobie z tym radzić i jak łączyć dwa polygen w jeden bo to też by było wyjscie. Dziekuje z góry!!

  • Odpowiedzi 1
  • Wyświetleń 709
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Problem lezy w tym, ze masz niezmapowany obiekt.

Nie wiem w czym robisz, jesli w maxie to uzyj modyfikatora UWV mappikg i pobaw sie parametrami az osiagniesz pozadany efekt. Ten modyfikator dziala niezaleznie od ilosci polygonow i rozklada mape wedlug parametrow jakie mu nadasz.

pozdrawiam.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.