Jump to content

Recommended Posts

Posted

Probuje zrobić biuro tylko niestety jak narazie napotkalem na troche problemów odnośnie renderungu. Sami zauważycie Bugi jakie tam są ale głównie chodzi mi o ten efekt przepalenia okien jak można to zmienić nie tracąc jasności w pomieszczeniu. Brak cieni przy nogach od biurka staje się już bardzo irytujacy bo niemoge nic z tym zrobić, pewnie moge ale niewime jak, zmienialem materiały ustawienia jakości rendera i nic. A i na początek jeszcze jak zrobić żeby aby roleta w polowie przepuszczała światło.

Wygląda to tak ->

my.php?image=14qi0.jpg

• Replies 20
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted

poproś o skasowanie tego topicu i zrób go porządnie, jak należy. Zamieść w nim screena w lepszej rozdzielce, bo ten, który umieściłeś jest zbyt mały, klikam na miniaturkę i wyświetla się miniaturka.

Niegrzeczy jesteś :P

Posted

Jestem początkująca w dodawaniu postów i temtów wiec narazie trzeba pocierpiec postaram się coś z tym zrobić. Ale nie obiecuje natomiast mogę dać gwarancję ze poprawie się przy nastepnym topiq.

A na obecną chwilę Proszę o Pomoc w rozwiazaniu problemów z pierwszego postu :/

Posted
poproś o skasowanie tego topicu i zrób go porządnie, jak należy. Zamieść w nim screena w lepszej rozdzielce, bo ten, który umieściłeś jest zbyt mały, klikam na miniaturkę i wyświetla się miniaturka.

Niegrzeczy jesteś :P

Masz w pierwszym poście linka:P

Posted

A jeszcze jedno jak zrobić aby swiatło wpadające przez okno i padające na podloge itd. miało delikatna krawedz a nie jak wyciętą nożyczkami :P

Posted

Nowi: wszystko fajnie i pewnie niejedna osoba na tym forum z chęcią udzieli Ci odpowiedzi, ale podaj czym renderujesz. inne są sposoby korekcji przepaleń w V-ray'u inne w Mental Ray'u inne w Brazil'u etc.

podaj też co to za typ światła którego krawędzie cienia chcesz zmiękczyć.

Pozdrawiam

Posted

wyglada vrayowo ;P