Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

problem wystąpił przy próbie exportowania pewnego modelu do .*3ds w maxie9. Niby coś wyexportował mimo bugu... ale nie da się tego importować.. krzaczy się.

 

errrrrrorrrr1ey9.jpg

 

spotkał się ktoś z czymś takim ? jest na to jakiś sposób? :/

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Ja spotkałem się z takim limitem w mojej ósemce. Ograniczenie dotyczy pojedynczych obiektów - max. 64K poly. Mój sposób - podzielić obiekt na kawałki mniejsze niż 64K poly, a po imporcie attatch i weld.

Napisano
  • Autor

no problem w tym, że obiekt jest zmapowany, textura (diff, bump ,refl) namalowana . i osoba która to dalej otrzymuje.. i ma z tym pracować nie ma już czasu na takie manewry : /

 

Ewentualnie uratowało by mnie jakieś cudowne przeniesienie unwrapowanego modelu do maxa8... ale jak Oo

 

(+) Klicek: no ok :) przekonałeś mnie

(++)

wcale nie tak różowo Oo

exportuje niby dobrze. wszystko przechdzi... plik powstaje...ale

przy imporcie wywala mi maxa (przy adding object157)

 

co może być nie tak z tym obiektem Oo ? ( powstał przez attach wielu modeli)

Napisano
no problem w tym, że obiekt jest zmapowany, textura (diff, bump ,refl) namalowana . i osoba która to dalej otrzymuje.. i ma z tym pracować nie ma już czasu na takie manewry : /

 

No i co z tego. po zastosowaniu detach mapowanie pozostaje na swoim miejscu i nic się z tym złego nie dzieje. Mogą wystąpić problemy ze smoothem przy obłych powierzchniach ale tam widzę że takich nie masz.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności