Napisano 27 Marzec 200718 l problem wystąpił przy próbie exportowania pewnego modelu do .*3ds w maxie9. Niby coś wyexportował mimo bugu... ale nie da się tego importować.. krzaczy się. spotkał się ktoś z czymś takim ? jest na to jakiś sposób? :/
Napisano 27 Marzec 200718 l Ja spotkałem się z takim limitem w mojej ósemce. Ograniczenie dotyczy pojedynczych obiektów - max. 64K poly. Mój sposób - podzielić obiekt na kawałki mniejsze niż 64K poly, a po imporcie attatch i weld.
Napisano 27 Marzec 200718 l 3ds jest ograniczony, myslicie ze dlaczego md i zbrash tylko przyjmuja obj ? ;) exportuj do obj najlepszy z mozliwych w formatow :)
Napisano 27 Marzec 200718 l Autor no problem w tym, że obiekt jest zmapowany, textura (diff, bump ,refl) namalowana . i osoba która to dalej otrzymuje.. i ma z tym pracować nie ma już czasu na takie manewry : / Ewentualnie uratowało by mnie jakieś cudowne przeniesienie unwrapowanego modelu do maxa8... ale jak Oo (+) Klicek: no ok :) przekonałeś mnie (++) wcale nie tak różowo Oo exportuje niby dobrze. wszystko przechdzi... plik powstaje...ale przy imporcie wywala mi maxa (przy adding object157) co może być nie tak z tym obiektem Oo ? ( powstał przez attach wielu modeli)
Napisano 27 Marzec 200718 l no problem w tym, że obiekt jest zmapowany, textura (diff, bump ,refl) namalowana . i osoba która to dalej otrzymuje.. i ma z tym pracować nie ma już czasu na takie manewry : / No i co z tego. po zastosowaniu detach mapowanie pozostaje na swoim miejscu i nic się z tym złego nie dzieje. Mogą wystąpić problemy ze smoothem przy obłych powierzchniach ale tam widzę że takich nie masz.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto