Tores Napisano 28 Marzec 2007 Napisano 28 Marzec 2007 Ściągłem ostatnio kilka shaderów do 3dsmax9. Były to 2 pliki o takiej samej nazwie z rozszerzeniami *.mi oraz *.dll Skopiowałem je do katalogu mentalray\shaders_standard\ i umieściłem w odpowiednie podkatalogi include i shaders. Niestety nie widzę ich dostępnych. Czy mam je skopiować do innego katalogu czy w jakimś pliku dopisać ich istnienie? Nie mogłem znaleźć żadnej informacji na ten temat a chciałem się dowiedzieć jak to zrobić. Jeżeli ktoś wie to proszę o pomoc w tej sprawie. Pozdrawiam
greg_jg Napisano 28 Marzec 2007 Napisano 28 Marzec 2007 Pliki powinieneś umieścić w katalogu: .\Autodesk\3ds Max 9\mentalray\shaders_3rdparty\ | include\shaders , a następnie dodać wpisy z nazwami plików do: 3rdparty.mi
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się