Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Ściągłem ostatnio kilka shaderów do 3dsmax9. Były to 2 pliki o takiej samej nazwie z rozszerzeniami *.mi oraz *.dll

Skopiowałem je do katalogu mentalray\shaders_standard\ i umieściłem w odpowiednie podkatalogi include i shaders. Niestety nie widzę ich dostępnych. Czy mam je skopiować do innego katalogu czy w jakimś pliku dopisać ich istnienie? Nie mogłem znaleźć żadnej informacji na ten temat a chciałem się dowiedzieć jak to zrobić. Jeżeli ktoś wie to proszę o pomoc w tej sprawie.

Pozdrawiam

  • Odpowiedzi 1
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Pliki powinieneś umieścić w katalogu:

 

.\Autodesk\3ds Max 9\mentalray\shaders_3rdparty\ | include\shaders

 

, a następnie dodać wpisy z nazwami plików do: 3rdparty.mi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności