Napisano 28 Marzec 200717 l Ściągłem ostatnio kilka shaderów do 3dsmax9. Były to 2 pliki o takiej samej nazwie z rozszerzeniami *.mi oraz *.dll Skopiowałem je do katalogu mentalray\shaders_standard\ i umieściłem w odpowiednie podkatalogi include i shaders. Niestety nie widzę ich dostępnych. Czy mam je skopiować do innego katalogu czy w jakimś pliku dopisać ich istnienie? Nie mogłem znaleźć żadnej informacji na ten temat a chciałem się dowiedzieć jak to zrobić. Jeżeli ktoś wie to proszę o pomoc w tej sprawie. Pozdrawiam
Napisano 28 Marzec 200717 l Pliki powinieneś umieścić w katalogu: .\Autodesk\3ds Max 9\mentalray\shaders_3rdparty\ | include\shaders , a następnie dodać wpisy z nazwami plików do: 3rdparty.mi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto