Destroyer Napisano 29 Marzec 2007 Napisano 29 Marzec 2007 czy można wypalić texture z jednego UVseta na inny, i czy mape proceduralną też da się wypalić żeby potem w PS'ie ją pozmnieniać?
ttaaddeekk Napisano 29 Marzec 2007 Napisano 29 Marzec 2007 wiem ze proceduralna sie da, ale nie wiem jak bo w maji nie siedze
Destroyer Napisano 3 Kwiecień 2007 Autor Napisano 3 Kwiecień 2007 dzięki ttaaddeekk za zaintertesowanie :P już znalazłem odpowiedź ;P wypiekanie textury proceduralnej: w oknie hyper shade edit->render texture range a wypieczenie textury na nowy UVset Edit UVs-> Warp Image jakie to proste jak już się wie :D wystarczyło tylko cały dział o UVsach przeczytać :) ale nuuuda była :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się