Napisano 3 Kwiecień 200717 l Witam jest to pierwszy render który zrobiłem od miesiąca ponieważ nie było czasu ;/ render trwał 8h jeszcze pozmieniam pare rzeczy bo musze klawiaturke dorzucic mysz cos na stół itp
Napisano 3 Kwiecień 200717 l mi sie podoba;) pododawaj pare rzeczy i bedzie ok tylko popracuj nad światłem żeby nie spaliło podłogi a tak ogólnie chyba miałeś problemy z doświetleniem pomieszczenia bo tyle tutaj okien że dziwnie to wygląda;)
Napisano 3 Kwiecień 200717 l plamy materiały słabiutkie - szczególnie biurko ksiązki powtarzalne coś się odlepiło za monitorem za duży blur na kanapie na czym wisi półka na biurkiem ? ale jest dobra baza do dalszej pracy
Napisano 3 Kwiecień 200717 l powtarzalność elementów rzuca się w oczy (kosz, wspomniane przez pikSar'a książki) mam wrażenie że proporcje minimalnie nie teges. poza tym przyjemnie wygląda :D pozdro
Napisano 3 Kwiecień 200717 l poprzechylaj książki troche. Jeszcze Ci się tekstura szafek rozjechała, musisz dodać uvw mapping na box. pozdrawiam
Napisano 3 Kwiecień 200717 l nawet nie sciemniaj ze masz taki stolik -zero stabilnosci -zaraz sie przewroci ogolnie srednie-wlasnie mapowanie tez mi za bardzo nie lezy ale pozdro i pracuj
Napisano 4 Kwiecień 200717 l może ten stolik jest przy;]mocowany do podłogi na jakies super gloo. Troche spalona podłoga i za dużo powtarzalności. Pod wisząca półką na pewno jest kilka ostrzejszych cieni ... podnieś głowę i zerknij . Chyba że robisz weczorami , a jedyne dzienne światło w pokoju jakie masz to GI :D hiehei , tak naprawde to jest fajnie ;)
Napisano 4 Kwiecień 200717 l Disco - kosz. :D Brzydkie mapowanie. Krzesełko,... jak fotelik do karmienia dzieci. Stolik przy kanapie skojarzył mi się na pierwszy rzut oka z półką na buty. Ale jest good, tylko trzeba popracować. ;) Pozdr.
Napisano 5 Kwiecień 200717 l moim zdaniem biurko do wymiany na jakiś lepszy model.szafa tam w rogu troche za mała.ogólnie tex sa troche ni enajlepsze.Czym oświelałeś pokoik?.Troche nudno dodaj wiecej detalii powinno byc fajnie;d Pozdro
Napisano 5 Kwiecień 200717 l Autor Piksar: za monitorem nic sie nie odlepilo poprostu tam jest procesor itp :P a szawke dopracuje :) lukasz3d: stolik jest z strony www.ikea.pl i to im powiedz ze niestabilny :) ja tylko na ten wzor robilem jaki jest u nich na www. Yaro16: vray sun + vraysky A projekt bedzie poprawiony dopiero za 2 tygodnie bo teraz jestem w niemczech i nie mam sprzetu :( dzieki za komment jak wroce to bede dzialal ;)
Napisano 17 Kwiecień 200717 l Autor Witam chciałem zrobic se fajny render a szczególnie zalezało mi na tych panelach i prosze panele są moim zdaniem super ale co z tego jak za chiny nie wiem jak usunąć te przepalenie jak to poustawiac mozecie mi pomóc Prosze
Napisano 17 Kwiecień 200717 l a po kiego .......eee - grzyba, masz ustawione bright mltp na 17?! Zaczalbym od zmiany tego.
Napisano 17 Kwiecień 200717 l Autor No ale od czego to zalezy jeszcze co musze zrobic zeby było ok???????
Napisano 17 Kwiecień 200717 l http://www.spot3d.com/vray/help/150R1/render_params_colormapping.htm Na Twoim miejscu zmniejszylbym na poczatek w/w wartosc i jeszcze raz na mniejszych ustawieniach wyrenderowal. Po nitce do klebka. Rederujesz z fizycznej kamery, pokombinuj z nia cos. Daj tego brighta nawet w okolicach jednego i wtedy do "obiektywu" wpusc wiecej swiatla. Zmien typ color mappingu. Pokaz ustawienia? Nie wiem, kombinuj....;) Pozdrawiam!
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto