xsaw Napisano 4 Kwiecień 2007 Share Napisano 4 Kwiecień 2007 Witam mam do was (tak myślę) banalne pytanie, na które nie znam odpowiedzi. potrzebuje zaoszczędzić troszkę czasu i nerwów podczas robienia wizualizacji i chciałbym użyć pojedynczych poligonów z nałożoną na nie teksturą drzewa, i wszystko jest ok ale niestety nie umiem, i nie udało mi się znaleźć odpowiedzi na to pytanie na forum, i w internecie ( może źle formułowałem zapytania w wyszukiwarkach) zrobić a raczej nakłonić tego poly aby się obracał względem osi z zawsze tak aby jego płaszczyzna była prostopadła do kamery. dzieki wszystkim za ewentualne zainteresowanie pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gregorjan Napisano 4 Kwiecień 2007 Share Napisano 4 Kwiecień 2007 NIe wiem czy o to chodzi. Ale obrót obiektu wokół jakiejś osi to: -PPM na rotate - i tam ustalasz o ile i wokół jakiej osi ma się obracać -lub "X" wtedy wyświetla ci się osie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
asblaze Napisano 4 Kwiecień 2007 Share Napisano 4 Kwiecień 2007 Przyparentuj drzewo do jakiegoś Dummy albo pointa z zalockowaną rotacją w osiach XY i dla tego Dummy Look Constraint na kamerę ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hynol Napisano 4 Kwiecień 2007 Share Napisano 4 Kwiecień 2007 Wyjaśnie dodatkowo że chodzi o menu motion, kontroler rotacji obiektu ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się