Skocz do zawartości

ustawianie powierzchni zawsze do kamery


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam

mam do was (tak myślę) banalne pytanie, na które nie znam odpowiedzi. potrzebuje zaoszczędzić troszkę czasu i nerwów podczas robienia wizualizacji i chciałbym użyć pojedynczych poligonów z nałożoną na nie teksturą drzewa, i wszystko jest ok ale niestety nie umiem, i nie udało mi się znaleźć odpowiedzi na to pytanie na forum, i w internecie ( może źle formułowałem zapytania w wyszukiwarkach) zrobić a raczej nakłonić tego poly aby się obracał względem osi z zawsze tak aby jego płaszczyzna była prostopadła do kamery.

 

dzieki wszystkim za ewentualne zainteresowanie pozdrawiam

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

NIe wiem czy o to chodzi. Ale obrót obiektu wokół jakiejś osi to:

-PPM na rotate - i tam ustalasz o ile i wokół jakiej osi ma się obracać

-lub "X" wtedy wyświetla ci się osie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności