Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Witam.

Szukałem wszedzie koturaiala do 3dsmax\'a/photoshop\'a i nigdzie nie znalazlem. Mianowi cie poszukuje tutoriala ktory pozwoli stworzyc kryształy chodzi mi o takie hmm trudno mi to teraz opisac a zdjecia tez nie moglem znalesc :| Pewnie wiecie oco mi chodzi ostatnio salkiem popularne jako tapety prosze o pomoc w znalezieniu tutoriala (ten z max3d.pl widzialem ale nie o taki kryształ mi chodzilo ten jest taki zbyt okrogly wolal bym taki oparty na trojkatach).

Prosze o pomoc...

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Hm, jeśli mówisz, że ostatni bardzo popularne jako tapety, to czemu nie masz przykładu :)

Ja aktualnych trendów w tapetach nie śledzę :] , więc trochę tylko podpowiem:

Jeśli wiesz, jaki kształt chcesz (a wnioskuję że tak jest: \"taki zbyt okrogly wolal bym taki oparty na trojkatach\" ), to po prostu go wymodeluj. No i nanieś odpowiedni materiał. Aby powierzchnia nie była gładka, lecz podzielona na trójkąty, musisz zaznaczyć wszystkie face\'y bryły i w command panel bedziesz mial zakładkę \'surface propeties\' a w niej przycisk \'Auto Smooth\' z polem obok niego przyjmującym wartość 45. Zmień tą wartość na 0 i wciśnij wspomniany przycisk.

 

No to mniej więcej odpowiedziałem. Jeśli nie ma tutaj odpowiedzi na Twoje pytanie to je sprecyzuj (chyba że po mnie jeszcze ktoś się udzieli :] ).

 

Powodzenia

Napisano

Fajne:D Tylko, że to pytanie powinno się znaleźć w modelarni. A jak coś takiego zrobić? Zaznacz co któryś z wierzchołków sfery i zrób skalowanie do 10%. Potem powtórz jeszcze kilka razy tą operacje na innych wierzchołkach, aż uzyskasz efekt podobny do zaprezentowanego.

Powodzenia

P.S. A może jednak jest taki modyfikator:D?

Napisano

W zasadzie jest :D

Bardzo podobny efekt udało mi się całkiem szybko uzyskać.

 

Stworzyłem Geosphere (ilość segmentów poeksperymentuj i ustaw tyle ile Ci się spdoba)

Potem nałożyłem modyfikację \'displace\', do map wstawiłem \'noise\'a\', mapowanie ustawiłem na spherical.

No i teraz parametr strength ustawiłem na ujemną wartość, ale przesuwaj go płynnie i obserwuj efekt, gdyż tylko w niewielkim zakresie dzieją się takie rzeczy jak pokałeś w linku.

 

Potem możesz nałożyć modeyfikację \'edit mesh\' i ustawić \'smoothing groups\' tak jak napisałem wyżej, możesz też tego nie robić... :)

Eksperymentuj i obserwuj efekty, a na pewno dojdziesz do tego, czego oczekujesz.

Powodzenia.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.