Skocz do zawartości

[mudbox] problem eksporcie z maxa i z chowaniem faceów


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam, mam 2 probley w mudboxie:

1.kiedy przenosze obiekt obj z maxa do mudboxa i wszystkie ustawienia exportu w maxie wskazuja na to ze export bedzie zachowywal sciany boczne obiektu jako polygony to i tak przy edycji w mudboxie zamiast czworokatow sa trojkaty.

 

2.kiedy jakas czesc faceow obiektu jest schowana i chce przyciskiem "u" ja odchowac wyskakuje obiekt,taki sam ktory edytuje,tyle ze na active level 0

 

mam nadzieje ze w miare jasno wytlumaczylem moje problemy:p

za wszelka pomoc wielkie dzieki

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano
Witam, mam 2 probley w mudboxie:

1.kiedy przenosze obiekt obj z maxa do mudboxa i wszystkie ustawienia exportu w maxie wskazuja na to ze export bedzie zachowywal sciany boczne obiektu jako polygony to i tak przy edycji w mudboxie zamiast czworokatow sa trojkaty.

 

Z tego co wiem mud nie łyka trójściennych poligonów, najlepiej dać w jakimś programie 1 subd w gore i dopiero wtedy eksport zrobić.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności