RENUAL Napisano 15 Kwiecień 2007 Napisano 15 Kwiecień 2007 witam, mam nastepujacy problem z symetria w XSI: vertexy,polygony i edge moge poruszac symetrycznie,powiekszac i obracac za pomoca przycisku "sym" w prawym panelu,jednak nie potrafie dodawac symetrycznie roznych modyfikacji jak np. wyciaganie scian itp. za wszelka pomoc bylbym niezmienie wdzieczny :)
blood_brother Napisano 15 Kwiecień 2007 Napisano 15 Kwiecień 2007 Najwygodniej chyba jest robić najpierw jedną połówkę, a dopiero gdy się ją skończy to ją odbić. Nie da się tak jak w maxie, że pracuję się jednocześnie na dwóch połączonych połówkach. Ale jeżeli ktoś jest uparty to można połówkę sklonować za pomocą clone, potem to rozsunąć i przeskalować którąś połówkę przez -1 w odpowiedniej osi. Ja osobiście preferuje pierwszą metodę, a jeżeli chce zobaczyć jak wyglądają dwie połączone połówki to sobie na szybko sobie odbijam i tyle. Aczkolwiek podobno w wersji 6 coś zrobili z symmetry i może działa to lepiej, ale ja nigdy nie próbowałem.
RENUAL Napisano 15 Kwiecień 2007 Autor Napisano 15 Kwiecień 2007 widocznie jestem zbyt przyzwyczajony do maxa,sprobuje zrobic tak jak mowisz,dzieki
blood_brother Napisano 15 Kwiecień 2007 Napisano 15 Kwiecień 2007 Miałem ten sam problem jak przesiadłem się z maxa:)
Gordy Napisano 15 Kwiecień 2007 Napisano 15 Kwiecień 2007 Coś mącicie. Robisz clone single. Skalujesz negatywnie wg odpowiedniej osi. Można wtedy pracowac na orygynale lub klonie. Nie ma różnicy, wszystko działa, extrudy, weldy, itd.
blood_brother Napisano 15 Kwiecień 2007 Napisano 15 Kwiecień 2007 Ogólnie masz rację, tylko jak na przykład modelujesz samochód, czy głowę to między jedną połówka, a drugą widać szew. Nie ma tak jak w maxie, że krawędzie łączące połówki automatycznie się weldują. Chyba, że w 5 albo 6 coś poprawili, bo ostatnio tą opcją bawiłem się w 4.
RENUAL Napisano 15 Kwiecień 2007 Autor Napisano 15 Kwiecień 2007 w sumie mozna pozniej chyba polaczyc geometrie dwoch polowek,nie??
Gordy Napisano 15 Kwiecień 2007 Napisano 15 Kwiecień 2007 poly->merge a w PPG "delete". MAsz tam też suwak z odległością w jakie się vertexy weldują.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się