Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

witam, mam nastepujacy problem z symetria w XSI:

vertexy,polygony i edge moge poruszac symetrycznie,powiekszac i obracac za pomoca przycisku "sym" w prawym panelu,jednak nie potrafie dodawac symetrycznie roznych modyfikacji jak np. wyciaganie scian itp.

 

za wszelka pomoc bylbym niezmienie wdzieczny :)

  • Odpowiedzi 8
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Najwygodniej chyba jest robić najpierw jedną połówkę, a dopiero gdy się ją skończy to ją odbić. Nie da się tak jak w maxie, że pracuję się jednocześnie na dwóch połączonych połówkach. Ale jeżeli ktoś jest uparty to można połówkę sklonować za pomocą clone, potem to rozsunąć i przeskalować którąś połówkę przez -1 w odpowiedniej osi.

Ja osobiście preferuje pierwszą metodę, a jeżeli chce zobaczyć jak wyglądają dwie połączone połówki to sobie na szybko sobie odbijam i tyle.

Aczkolwiek podobno w wersji 6 coś zrobili z symmetry i może działa to lepiej, ale ja nigdy nie próbowałem.

Napisano

Coś mącicie.

Robisz clone single. Skalujesz negatywnie wg odpowiedniej osi. Można wtedy pracowac na orygynale lub klonie. Nie ma różnicy, wszystko działa, extrudy, weldy, itd.

Napisano

Ogólnie masz rację, tylko jak na przykład modelujesz samochód, czy głowę to między jedną połówka, a drugą widać szew. Nie ma tak jak w maxie, że krawędzie łączące połówki automatycznie się weldują. Chyba, że w 5 albo 6 coś poprawili, bo ostatnio tą opcją bawiłem się w 4.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności