_Arti_ Napisano 16 Kwiecień 2007 Napisano 16 Kwiecień 2007 Zapewne nie jestem jedyny który może mieć jakieś pytania co do 3DS'a. W tym programosie jestem początkujący i przydało by mi się kilk odpowiedzi na pytanka. Żeby nie było zbytecznych tematów z pytaniami, to robię ten teamt by wszystkie pytania i odpowiedzi były zawarte tu. No więc mam kilka pytań: 1) Mam kwadrat. W 3ds'sie jestem zielony jak Michael Jakson gdy zobaczył swoje zdjęcia przed operacjami plastycznymi. No więc mam ten kwadrat i jak zaznaczyć wybrany bok? I jak go zklonować ( opcja Extrude w Wingsie ) Zapewne opcja jest podobna i się połapię, ale nawet nie wiem jak tę funkcję zaznaczania boków uruchomić. 2) Czy da się robić tak, że stawia się punkty w odpowiednich miejscach? 3) Dla osób które się nudzą, to mam prośbę. Dali byście ikonki: pokazania obiektu z renderingiem, jak zacząć robić animację, i nakładanie tekstur. Ikonki czy cała ścieżka jak dojść do nich ( zaznaczene co do czego ) To tyle NARAZIE. Mam nadzieję, że temat w jakimś tam stopniu zmniejszy spam i osoby które pilnie i w miarę szybko potrzebują pomocy znajdą ja tu ;)
maverick sheep Napisano 16 Kwiecień 2007 Napisano 16 Kwiecień 2007 1 prawy myszki convert to - editable poly sub menu - polygons - extrude 2 "s" na klawiaturze "snap" u gory na pasku prawy przycisk wybierasz do czego chcesz przyciagac 3 nie nudze sie :)
Ania Napisano 16 Kwiecień 2007 Napisano 16 Kwiecień 2007 Radzę zajrzeć do maksowskiego helpa (F1) oraz przeglądnąć tutoriale które są w maksie, jeśli jak mówisz jesteś dopiero początkujący to to na pewno ci najwięcej da, odpowiedzenie na pytania które postawiłeś wywoła tylko dalsze pytania z twojej strony, tym bardziej że np. jak zacząć robić animację tego się nie da wytłumaczyć w dwóch słowach. napomknąłeś coś o wingsie - maxa co prawda trudniej jest się nauczyć, ponieważ ma o wiele więcej funkcji, za to max ma z wszystkich programów które znam najlepszego helpa i najlepsze materiały pomocnicze więc należy korzystać.