no_te Napisano 20 Kwiecień 2007 Napisano 20 Kwiecień 2007 Witam Mam problem z uzyskaniem „materii” wody. Tzn. powiedzmy, że jest szklanka, wypełniona wodą mineralną, kamera zanurzona jest w wodzie i znajduje się przy dnie szklanki, skierowana obiektywem w górę. Nie wiem jak zrobić (obecnie pustą) przestrzeń pomiędzy odbiciem powierzchni wody (materiał v-ray, dwustronny, z jakimś tam pofalowaniem) a bąbelkami (materiał v-ray szkło). Efekt uzyskany przy użyciu mgły z zadanym gradientem jest niewystarczający. Proszę o pomoc i z góry dziękuje.
patry Napisano 20 Kwiecień 2007 Napisano 20 Kwiecień 2007 Hmm.. przecież jak zanurzysz się pod wodę i patrzysz w górę to masz lustro... więc nie baw się w żadne wody, tylko lustro zrób i będzie git :)
Hynol Napisano 20 Kwiecień 2007 Napisano 20 Kwiecień 2007 Chyba weneckie ;).... A na poważnie to niestety Vray nie pozwala na prawidłowe policzenie takich cudów. Mimo wszystkich dogodności, to nie mental ray.
no_te Napisano 23 Kwiecień 2007 Autor Napisano 23 Kwiecień 2007 Szkoda, że v-ray nie policzy. Może uda mi się to zasugerować ograniczając widoczność kamery jakimiś półprzeźroczystymi płaszczyznami. A tymczasem dziękuję za odp.
Master Kiełbaster Napisano 23 Kwiecień 2007 Napisano 23 Kwiecień 2007 spróbuj ustawić IOR powierzchni wody poniżej 1
Hynol Napisano 23 Kwiecień 2007 Napisano 23 Kwiecień 2007 Policzyć, to coś się da. Tylko nie będzie to ani łatwe ani bardzo poprawne. W mentalu po prostu to jest banalnie proste i nie trzeba przeliczać wzajmenych IOR ośrodków.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się