Napisano 20 Kwiecień 200718 l Witam Mam problem z uzyskaniem „materii” wody. Tzn. powiedzmy, że jest szklanka, wypełniona wodą mineralną, kamera zanurzona jest w wodzie i znajduje się przy dnie szklanki, skierowana obiektywem w górę. Nie wiem jak zrobić (obecnie pustą) przestrzeń pomiędzy odbiciem powierzchni wody (materiał v-ray, dwustronny, z jakimś tam pofalowaniem) a bąbelkami (materiał v-ray szkło). Efekt uzyskany przy użyciu mgły z zadanym gradientem jest niewystarczający. Proszę o pomoc i z góry dziękuje.
Napisano 20 Kwiecień 200718 l Hmm.. przecież jak zanurzysz się pod wodę i patrzysz w górę to masz lustro... więc nie baw się w żadne wody, tylko lustro zrób i będzie git :)
Napisano 20 Kwiecień 200718 l Chyba weneckie ;).... A na poważnie to niestety Vray nie pozwala na prawidłowe policzenie takich cudów. Mimo wszystkich dogodności, to nie mental ray.
Napisano 23 Kwiecień 200718 l Autor Szkoda, że v-ray nie policzy. Może uda mi się to zasugerować ograniczając widoczność kamery jakimiś półprzeźroczystymi płaszczyznami. A tymczasem dziękuję za odp.
Napisano 23 Kwiecień 200718 l Policzyć, to coś się da. Tylko nie będzie to ani łatwe ani bardzo poprawne. W mentalu po prostu to jest banalnie proste i nie trzeba przeliczać wzajmenych IOR ośrodków.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto