Mutak Napisano 20 Kwiecień 2007 Napisano 20 Kwiecień 2007 Tworzę scenę w, której nacisk kładę na lakier samochodu. Chciałbym uzyskać bardzo realistyczny i ostry połysk, tak aby auto wyglądało na solidnie wypolerowane. Operuje V-rayem oraz max 9. Zauważyłem że przy tego typu połyskach główne odbicie na karoserii to nie nawet jakieś środowiskowe HDRI ale światło V-rey light. Rzuca ono wyraźny biały połysk w postaci większej plamy na karoserii. Czy jest ktoś w stanie podać parametry pod taką teksturę. Z góry bardzo dziękuję za udzielenie odpowiedzi.
piksar Napisano 20 Kwiecień 2007 Napisano 20 Kwiecień 2007 poszukaj na forum był wątek o oświetleniu studyjnym trochę też można nauczyć się z http://www.aversis.be
tweety Napisano 20 Kwiecień 2007 Napisano 20 Kwiecień 2007 tadzio: true. ale trzeba mieć dobre HDRI, w wysokiej rozdzielczości i odpowiednio ją ustawić. takie zwykłe publiczne nie nadają się do oświetlania i refleksowania na dużych obiektach. wyłażą piksele od niskiej kompresji. Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się