Jump to content

Featured Replies

Posted

Tworzę scenę w, której nacisk kładę na lakier samochodu.

Chciałbym uzyskać bardzo realistyczny i ostry połysk, tak aby auto wyglądało na solidnie wypolerowane. Operuje V-rayem oraz max 9.

Zauważyłem że przy tego typu połyskach główne odbicie na karoserii to nie nawet jakieś środowiskowe HDRI ale światło V-rey light. Rzuca ono wyraźny biały połysk w postaci większej plamy na karoserii.

 

Czy jest ktoś w stanie podać parametry pod taką teksturę.

 

Z góry bardzo dziękuję za udzielenie odpowiedzi.

  • Replies 3
  • Views 800
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

tadzio: true. ale trzeba mieć dobre HDRI, w wysokiej rozdzielczości i odpowiednio ją ustawić.

takie zwykłe publiczne nie nadają się do oświetlania i refleksowania na dużych obiektach. wyłażą piksele od niskiej kompresji.

 

Pozdrawiam

Create an account or sign in to comment

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy