Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Tworzę scenę w, której nacisk kładę na lakier samochodu.

Chciałbym uzyskać bardzo realistyczny i ostry połysk, tak aby auto wyglądało na solidnie wypolerowane. Operuje V-rayem oraz max 9.

Zauważyłem że przy tego typu połyskach główne odbicie na karoserii to nie nawet jakieś środowiskowe HDRI ale światło V-rey light. Rzuca ono wyraźny biały połysk w postaci większej plamy na karoserii.

 

Czy jest ktoś w stanie podać parametry pod taką teksturę.

 

Z góry bardzo dziękuję za udzielenie odpowiedzi.

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 784
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

tadzio: true. ale trzeba mieć dobre HDRI, w wysokiej rozdzielczości i odpowiednio ją ustawić.

takie zwykłe publiczne nie nadają się do oświetlania i refleksowania na dużych obiektach. wyłażą piksele od niskiej kompresji.

 

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności