Napisano 20 Kwiecień 200717 l Tworzę scenę w, której nacisk kładę na lakier samochodu. Chciałbym uzyskać bardzo realistyczny i ostry połysk, tak aby auto wyglądało na solidnie wypolerowane. Operuje V-rayem oraz max 9. Zauważyłem że przy tego typu połyskach główne odbicie na karoserii to nie nawet jakieś środowiskowe HDRI ale światło V-rey light. Rzuca ono wyraźny biały połysk w postaci większej plamy na karoserii. Czy jest ktoś w stanie podać parametry pod taką teksturę. Z góry bardzo dziękuję za udzielenie odpowiedzi.
Napisano 20 Kwiecień 200717 l poszukaj na forum był wątek o oświetleniu studyjnym trochę też można nauczyć się z http://www.aversis.be
Napisano 20 Kwiecień 200717 l tadzio: true. ale trzeba mieć dobre HDRI, w wysokiej rozdzielczości i odpowiednio ją ustawić. takie zwykłe publiczne nie nadają się do oświetlania i refleksowania na dużych obiektach. wyłażą piksele od niskiej kompresji. Pozdrawiam
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto