Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Jak w nazwie. Jak teksturować obiekt. Mam help'a 3ds'a ale nie wiem jak wyszukiwac co niektóre rzeczy. Oraz drugie pytanie jak zrobic teren na ktory kolejno bede wstawial inne obiekty.

 

A np. jak chce zrobic gre ( plany jak narazie ) to jak zestawic caly swiat. W 3d'sie da rade czy trzeba w innym, odpowiednim programi lub czy trzeba pomniejsze elementy robic i je sklejac skryptami.

 

Prosze nie usuwac tematu bo mi bardzo na nim zalezy.

  • Odpowiedzi 10
  • Wyświetleń 2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

wątki w Lighting& Texturing przeglądniete ?

z grą i całym światem poczekaj aż opanujesz pierwszy punkt

do terenów Dreamscape i VUE

Napisano
  • Autor

eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.... thx za odpowiedzi, ale nadal nie wiem jak teksturować... xD a w tym Light & cos tam nie ma tego :(

Napisano

kolego Arti, 3ds max możesz spokojnie wykorzystać jako edytor do gry. po prostu modelujesz teren, nakładasz tekstury - zwykle na kilku zestawach UV, eksportujesz położenie wierzchołków i współrzędne UV. oprócz tekstur terenu przygotowujesz zestaw masek w skali szarości, które ukrywają/odsłaniają wybrane tekstury. piszesz shader który na podstawie masek łączy ze sobą tekstury terenu.

pewnie ci to zajmie kilka miesięcy;)

Napisano
  • Autor

eeeeeee..... ludzie cosik nie zrozumiale jest w pytanie ,, jak nakladac tekstury, jaka opcja? ,,

 

PS therealremi Thx za info... jak sie znasz na opcjach 3d'sa to kliknij na GG ( 5826631 ) bo potrzebuje osoby u, ktorej dostane rade i pomoc bez zbednych tematow itp. :D

Napisano

co do teksturwania, to w helpie maxa poszukaj

- materials

- texturing

- uvw mapping

ewentualnie w tutorialach które też są w menu Help, tam na pewno też coś jest o teksturowaniu

Napisano

jak nakladac tekstury, jaka opcja?

 

 

Material editor. klikasz na kwadracik przy opcji diffuse, wybierasz jakieś zdjęcie z dysku, klikasz na obiekt który chcesz oteksturować, assign material to selection. I już, a pozatym w FAQ jest temat o texturowaniu.

Napisano
  • Autor

Dzięki za odpowiedzi, ale mam jeszcze jedno pytanko. Jak zrobić by tekstura była na jednym polygonie. Bo mam np. kwadrat i jego sciany podzielone na jeszcze mniejsze. I gdy teksturuje obiekt to tekstura wchodzi na sciane kwadratu nie na pomniejsze elementy. Brzydko to wyglada i sie pytam jak teksturowac wybrany polygon?

 

A i na uboczu. Jak ciąć edgesy ( linie ) tak ze wklepujemy ilosc vertexow jakie maja sie pojawic w tych samych odleglosciach. ( w opcji ,,cut,, w Wingsie tak bylo ) bo samodzielen ciecie nie nadaje sie do robienia murow :P

Napisano

Jeśli chodzi o teksturowanie 1 poligonu to może Ci w czymś pomogę: http://www.speedyshare.com/556965943.html

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.