Ania Napisano 23 Kwiecień 2007 Napisano 23 Kwiecień 2007 Czy ktoś zna sposób szybki i sensowny na zagęszczanie wieloboków takich jak po prawej w załączniku? Te po lewej zagęszczałam ręcznie za pomocą Cut i Relax ale jest to bardzo żmudne tym bardziej że mam ich sporo. Meshsmooth, Tesselate odpada ponieważ robią dodatkowe podziałki na brzegach, a tego nie chcę. Brzeg i ilość Vertexów na brzegu ma zostać tak jak jest.
Gość michlord Napisano 23 Kwiecień 2007 Napisano 23 Kwiecień 2007 Nie wiem czy to coś da ale na blederze jest takie nażędzie loop cut ctrl R To nie jest automatyczne ale chyba będzie szybciej niż cutem.
Ania Napisano 23 Kwiecień 2007 Autor Napisano 23 Kwiecień 2007 Spróbowałam, ale loop cut też robi dodatkowe przedziałki na brzegach. Ja potrzebuję coś żeby na brzegu zaczynało ciąć od vertexa.
Lis Napisano 23 Kwiecień 2007 Napisano 23 Kwiecień 2007 Aniu. A czy chcesz ładną siateczkę? czy może być totalna masakra?
Ania Napisano 23 Kwiecień 2007 Autor Napisano 23 Kwiecień 2007 powinna być w miarę ładna ponieważ potem na to mam zamiar dać displacement. A czym można zrobić masakrę? Jeśli ci chodzi o Optimize to jakoś moje poligony na niego nie reagują i nie wiem czemu.
Touch Napisano 23 Kwiecień 2007 Napisano 23 Kwiecień 2007 Modyfikator HSDS coś tam pomaga, ale myślę, że to jeszcze nie to. Edit: To samo można uzyskać zaznaczając wszystkie vertexy i wybierając connect Edit2: Jeśli użyjesz Tessellate'a z opcją Face ilość 'podziałek' na brzegach nie zmienia się.
Touch Napisano 23 Kwiecień 2007 Napisano 23 Kwiecień 2007 Efekt działania Tessellate na górnym face'ie (tessellate z opcją Face) Przed: Po (dwukrotny tessellate): Ale taki efekt chyba Cię nie zadowoli?;) Edit: Możesz jeszcze zaznaczyć sobie te edge rozchodzące się w tym przypadku od środka i potraktować je connectem, będzie gęściej;) Tylko jak to się sprawdzi u Ciebie, nie wiem?
Ania Napisano 23 Kwiecień 2007 Autor Napisano 23 Kwiecień 2007 Nie, bo to pośrodku też ma być równomierne, i najlepiej z czworoboków. jak tam w środku się zchodzi 20 edgów w jednym punkcie, to mi po displasie krzaki wyjdą. Ale na razię idę dalej ręcznie i mam już prawie połowę.
Touch Napisano 23 Kwiecień 2007 Napisano 23 Kwiecień 2007 Więc cierpliwości życzę i żebyś jutro zakwasów od klikania nie miała;D Pozdr!;)
Lis Napisano 23 Kwiecień 2007 Napisano 23 Kwiecień 2007 Moje troszkę lepsze. Ale ty potrzebujesz POLYBOSTA. on ma takie bajerty jak zmiana topologi siatki. 1. Poczatkowa siatka 2. Insert 3. Skonwertować zaznaczenie na vertexy i kliknąć connect 4. przejść do polygonów ->Mesh smooth bez (apply to whole mesh) 5. trochę przeskalować i relax mod
AGmakonts Napisano 23 Kwiecień 2007 Napisano 23 Kwiecień 2007 ja bym zrobił plane ze wieloma segmentsami potem te wszytskie części połączył w 1 obiekt zaznaczył bordery zrobił z nich splajna i zrobił shape merge na tego plane
ttaaddeekk Napisano 23 Kwiecień 2007 Napisano 23 Kwiecień 2007 polyboostem da sie zrobic, najpierw jakas topologie dajesz a potem qadrify (czy jakos tak)
tadzio Napisano 24 Kwiecień 2007 Napisano 24 Kwiecień 2007 ewentualnie (troche kombinowana metoda, ale efektywna) robisz sobie plane'a, taki ksztalt jaki ma Twoja "latka", wycinasz nim (czy nawet ta latka) w plane'ie (ale zwenetrzne, tak zeby wyciecie bylo ksztaltu latki, i doczepiasz ta nowa wycieta z plane'a zamiast starej;) tak tez mozna;) pozdr.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się