Napisano 23 Kwiecień 200717 l Czy ktoś zna sposób szybki i sensowny na zagęszczanie wieloboków takich jak po prawej w załączniku? Te po lewej zagęszczałam ręcznie za pomocą Cut i Relax ale jest to bardzo żmudne tym bardziej że mam ich sporo. Meshsmooth, Tesselate odpada ponieważ robią dodatkowe podziałki na brzegach, a tego nie chcę. Brzeg i ilość Vertexów na brzegu ma zostać tak jak jest.
Napisano 23 Kwiecień 200717 l Nie wiem czy to coś da ale na blederze jest takie nażędzie loop cut ctrl R To nie jest automatyczne ale chyba będzie szybciej niż cutem.
Napisano 23 Kwiecień 200717 l Autor Spróbowałam, ale loop cut też robi dodatkowe przedziałki na brzegach. Ja potrzebuję coś żeby na brzegu zaczynało ciąć od vertexa.
Napisano 23 Kwiecień 200717 l Autor powinna być w miarę ładna ponieważ potem na to mam zamiar dać displacement. A czym można zrobić masakrę? Jeśli ci chodzi o Optimize to jakoś moje poligony na niego nie reagują i nie wiem czemu.
Napisano 23 Kwiecień 200717 l Modyfikator HSDS coś tam pomaga, ale myślę, że to jeszcze nie to. Edit: To samo można uzyskać zaznaczając wszystkie vertexy i wybierając connect Edit2: Jeśli użyjesz Tessellate'a z opcją Face ilość 'podziałek' na brzegach nie zmienia się.
Napisano 23 Kwiecień 200717 l Efekt działania Tessellate na górnym face'ie (tessellate z opcją Face) Przed: Po (dwukrotny tessellate): Ale taki efekt chyba Cię nie zadowoli?;) Edit: Możesz jeszcze zaznaczyć sobie te edge rozchodzące się w tym przypadku od środka i potraktować je connectem, będzie gęściej;) Tylko jak to się sprawdzi u Ciebie, nie wiem?
Napisano 23 Kwiecień 200717 l Autor Nie, bo to pośrodku też ma być równomierne, i najlepiej z czworoboków. jak tam w środku się zchodzi 20 edgów w jednym punkcie, to mi po displasie krzaki wyjdą. Ale na razię idę dalej ręcznie i mam już prawie połowę.
Napisano 23 Kwiecień 200717 l Więc cierpliwości życzę i żebyś jutro zakwasów od klikania nie miała;D Pozdr!;)
Napisano 23 Kwiecień 200717 l Moje troszkę lepsze. Ale ty potrzebujesz POLYBOSTA. on ma takie bajerty jak zmiana topologi siatki. 1. Poczatkowa siatka 2. Insert 3. Skonwertować zaznaczenie na vertexy i kliknąć connect 4. przejść do polygonów ->Mesh smooth bez (apply to whole mesh) 5. trochę przeskalować i relax mod
Napisano 23 Kwiecień 200717 l ja bym zrobił plane ze wieloma segmentsami potem te wszytskie części połączył w 1 obiekt zaznaczył bordery zrobił z nich splajna i zrobił shape merge na tego plane
Napisano 23 Kwiecień 200717 l polyboostem da sie zrobic, najpierw jakas topologie dajesz a potem qadrify (czy jakos tak)
Napisano 24 Kwiecień 200717 l ewentualnie (troche kombinowana metoda, ale efektywna) robisz sobie plane'a, taki ksztalt jaki ma Twoja "latka", wycinasz nim (czy nawet ta latka) w plane'ie (ale zwenetrzne, tak zeby wyciecie bylo ksztaltu latki, i doczepiasz ta nowa wycieta z plane'a zamiast starej;) tak tez mozna;) pozdr.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto