Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Czy ktoś zna sposób szybki i sensowny na zagęszczanie wieloboków takich jak po prawej w załączniku?

 

Te po lewej zagęszczałam ręcznie za pomocą Cut i Relax ale jest to bardzo żmudne tym bardziej że mam ich sporo.

 

Meshsmooth, Tesselate odpada ponieważ robią dodatkowe podziałki na brzegach, a tego nie chcę.

 

Brzeg i ilość Vertexów na brzegu ma zostać tak jak jest.

  • Odpowiedzi 13
  • Wyświetleń 3,8k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Nie wiem czy to coś da ale na blederze jest takie nażędzie loop cut ctrl R

To nie jest automatyczne ale chyba będzie szybciej niż cutem.

Napisano
  • Autor

Spróbowałam, ale loop cut też robi dodatkowe przedziałki na brzegach.

Ja potrzebuję coś żeby na brzegu zaczynało ciąć od vertexa.

Napisano

Aniu. A czy chcesz ładną siateczkę? czy może być totalna masakra?

Napisano
  • Autor

powinna być w miarę ładna ponieważ potem na to mam zamiar dać displacement.

 

A czym można zrobić masakrę? Jeśli ci chodzi o Optimize to jakoś moje poligony na niego nie reagują i nie wiem czemu.

Napisano

Modyfikator HSDS coś tam pomaga, ale myślę, że to jeszcze nie to.

 

Edit: To samo można uzyskać zaznaczając wszystkie vertexy i wybierając connect

 

Edit2: Jeśli użyjesz Tessellate'a z opcją Face ilość 'podziałek' na brzegach nie zmienia się.

Napisano

Efekt działania Tessellate na górnym face'ie (tessellate z opcją Face)

 

Przed:

 

2005240790566013909_rs.jpg

 

Po (dwukrotny tessellate):

 

2005226035519951594_rs.jpg

 

Ale taki efekt chyba Cię nie zadowoli?;)

 

Edit: Możesz jeszcze zaznaczyć sobie te edge rozchodzące się w tym przypadku od środka i potraktować je connectem, będzie gęściej;) Tylko jak to się sprawdzi u Ciebie, nie wiem?

Napisano
  • Autor

Nie, bo to pośrodku też ma być równomierne, i najlepiej z czworoboków.

jak tam w środku się zchodzi 20 edgów w jednym punkcie, to mi po displasie krzaki wyjdą.

 

Ale na razię idę dalej ręcznie i mam już prawie połowę.

Napisano

Więc cierpliwości życzę i żebyś jutro zakwasów od klikania nie miała;D

Pozdr!;)

Napisano

Moje troszkę lepsze. Ale ty potrzebujesz POLYBOSTA. on ma takie bajerty jak zmiana topologi siatki.

 

1. Poczatkowa siatka

2. Insert

3. Skonwertować zaznaczenie na vertexy i kliknąć connect

4. przejść do polygonów ->Mesh smooth bez (apply to whole mesh)

5. trochę przeskalować i relax mod

 

topo1of3.jpg

Napisano

ja bym zrobił plane ze wieloma segmentsami potem te wszytskie części połączył w 1 obiekt zaznaczył bordery zrobił z nich splajna i zrobił shape merge na tego plane

Napisano

ewentualnie (troche kombinowana metoda, ale efektywna) robisz sobie plane'a, taki ksztalt jaki ma Twoja "latka", wycinasz nim (czy nawet ta latka) w plane'ie (ale zwenetrzne, tak zeby wyciecie bylo ksztaltu latki, i doczepiasz ta nowa wycieta z plane'a zamiast starej;)

tak tez mozna;)

pozdr.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.