Gość DefuDef Napisano 24 Kwiecień 2007 Napisano 24 Kwiecień 2007 http://img154.imageshack.us/my.php?image=dlugopisiq7.jpg na początku chciałbym od razu dodać, że w grafice 3D siedzei jakiś niecały tydzień, a więc jestem początkujący ;) nie jest żadna prośba o jakieś łagodne oceny, nie o to mi chodzi. Raczej o to czy jak na tydzień czasu zabawy grafiką 3D idzie mi to w miare dobrze, czy może jestem w tym kompletnym beztalenciem? :P pozdro i dzięki za oceny/poprawki. ps. obiekt zrobiony w programie Blender 3D
QbisieQ Napisano 24 Kwiecień 2007 Napisano 24 Kwiecień 2007 trochę nie równe brzegi. Użyj Mesch smootha, wogóle długopis ma trochę za mało polygonów chyba.Jak na tydzień to raczej normalnie :-)
Swinger76 Napisano 24 Kwiecień 2007 Napisano 24 Kwiecień 2007 Ta objemka przy tym zaczepie do kartek powinna chyba wystawać(mieć większą średnicę niż sam długopis) albo chociaż być oddzielona jakąś szparką albo coś...no i wkład też chyba tak nie wygląda w realu?:) Pracuj dalej!Pozdrawiam
..::Krzysiek M::.. Napisano 24 Kwiecień 2007 Napisano 24 Kwiecień 2007 Witam !! Po pierwsze chce Cię serdecznie powitać na forum i życzę Ci miłej współpracy razem z nami, co do pracki to nie jest źle jak na tydzień z blenderem trzymaj tak dalej.
Gość Raffaello Napisano 24 Kwiecień 2007 Napisano 24 Kwiecień 2007 juz napiasali co nie co ja dodam tylko: witam na forum i życzę dobrej herbaty lub kawki przy pracy w 3d
Levus Napisano 24 Kwiecień 2007 Napisano 24 Kwiecień 2007 Jest okej! Dziubek (wkładzik) jeszcze by się przydał bo jednolity z oprawką psuje efekt. I za daleko wykadrowany, pusto dookoła. Mógłby być większy, można wtedy zawsze więcej powiedzieć jak coś lepiej widać. Ale jest okej, powodzenia dalej i NIGDY ALE TO NIGDY SIE NIE ZNIECHECAJ po ostrej krytyce:) Pozdro!