Napisano 26 Kwiecień 200717 l właśnie ściągnąłem wingsa 3d bo chce robić te grafike,wcześniej się już bawiłem maxem8 i nawet cos tam wychodziło ale za dużo opcji.Wiem że w wingsie można zdjątko np twarzy człowieka zaimportować przez image plane,ale jak je obrysować splainami.Chyba w wingsie można tworzyć twarze(te bryły)???
Napisano 26 Kwiecień 200717 l hej w wings nie posiada splajnow, wings to tylko boxmodeling, stawiasz boxa i robisz obrys dodajac edge + manipulacja vertexami, nie ma lekko :) powodzenia i wytrwalosci
Napisano 26 Kwiecień 200717 l ale ogolnie splajny to nieciekawy pomysł do robienia organiki, lepiej poly i tak jak mowi klicek box modeling splajnami sie zameczysz a efekt bedzie mniej fajny :)
Napisano 28 Kwiecień 200717 l Autor a przecieżniektórzy w wingsie to patrzą na rysunek i modelują z boxa te postać.to jak oni to robią?
Napisano 28 Kwiecień 200717 l ha ! pytanie na ktore chyba nie ma odpowiedzi :D przeciez oni modeluja z box`a ale maja poprostu referki twarzy np i nic poza tym.
Napisano 28 Kwiecień 200717 l jak zrobiłeś boxa, to klikając W możesz przełączyć na wireframe (czyli że widać tylko edge) jak W nie zadziała to spróbuj najpierw Tab. alternatywnie pod menu Window włącz Outliner i Geometry graph. W Geometry Graph możesz przełączać na wireframe klikając na piramidkę, a kłódką możesz zamknąć obrazek żeby ci się nie przesuwał jak przez przypadek klikniesz tam zamiast na głowę. W Outliner możesz edytować materiały i zrobić go na przykład półprzezroczystym (żeby było widać przez niego obrazek)