Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam, chcialem sie pochwalic swoja 1 animacja, jest to zlepek kilku fajnych ujec, nie ma scenariusza. Calosc modelowana, animowana i renderowana w LightWave, Photoshop obrobka obrazu, a montaz Adobe Premiere.

 

http://www.sprintshare.com/en/file/5629/HG-robo-avi.html

 

z gory dzieki za uwagi i komentarze

 

przykladowe klatki

 

01hq7.jpg

 

02un3.jpg

 

03rj7.jpg

  • Odpowiedzi 10
  • Wyświetleń 2,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Wordarta na początku mogłeś darować :P Całość monochromatyczna, wygląda w sumie jak 3dmark 2003 tylko gorzej :P no i animacja chodu bardzo drętwa - robiona automatem?

Napisano

Witaj Pandulec !

 

Obejrzyj sobie jeszcze z 10 razy urywek od 30 do 40 sekundy. Zwróć uwagę na pracę kolan - dość dziwnie się zginają, trochę jak u modelki na wybiegu :), jeśli podniósłbyś mu bardziej nogi w momencie stawiania kroku i wtedy zgiął te kolana byłoby o niebo lepiej, zawsze przed animacją chodu, biegu, skoku zastanów się ile twoja postać może ważyć - czy jest lekka jak piórko i wystarczy jej niewielkie podniesienie nogi czy może ciężka jak titanic :) i nogę musi podnieść na wysokość miednicy.

Druga sprawa to brak jakiejkolwiek pracy tułowia (30-40s) - robot powinien się trochę uginać na boki, odrobinę do przodu, do tyłu, nawet o niezauważalne centymetry, ale wierz mi - to pomaga. Aha i jeszcze najważniejsza rzecz - praca barków, ładnie by wyglądało gdyby barki amortyzowały wystrzały mimo, że robot pewnie waży tonę :).

Ale ogólnie bardzo pozytywnie jak na pierwszą animację :).

 

Pozdrawiam i powodzenia !

Napisano

hehe dzieki za doglebna analize ;> animowalem recznie a pozniej to powtarzalnosc, pierwszy raz animowalem cos co sie sklada z tak duzej ilosci ruchomych czesci wiec nie mam wprawy jeszcze, a co do uwag na temat ruchu to postaram sie to naprawic w kolejnej animacji oraz zwrocic uwage na detale dotyczace miedzy innymi wagi postaci i odrzut przy wystrzale ;)

Napisano

"proxy server is not allowed to download files from us!"

 

hmm

Niestety nie pozwalają mi zgrać animacji :]

Wrócę i ocenie jak wrzucisz to na inną stronke

Pozd..

Napisano

mi sie najbardziej podobało jak w 40 sekundzie siła postrzału była tak wielka ze az zgubił tekstury :D:D

Napisano

wygladalo to troche jak w ostatnim sprawiedliwym z brucem willisem - ponioslo mnie ;)

 

----

postaram sie wrzucic na inny server

Napisano

po pierwsze to widzę wpływ appleseed'a ;-)

po drugie to ten typ chodzi jak niezłą bycz ;-) albo w sumie jakby miał kij w dupsztalu

yo

Napisano

Bardzo mi się podoba. Podoba mi się kadrowanie i ruch kamery. Rendering też fajny. Jedyne, co jest wbrew "sztuce" to ujęcia od 48 do 58 sekundy i następne po nim ujęcie od 59 do 1:10. Są to dwie panoramy w tym samym kierunku i w podobnych planach. Uważam, że o wiele lepiej wyglądałoby ostatnie ujęcie albo w detalu albo w planie ogólnym.

 

Fajne fajne.

 

EDIT: Który to LW ? Silnik oryginalny programu, czy coś zewnętrznego ?

 

Aha no i ścieżka dźwiękowa bardzo mi się podoba.

W wolnych chwilach oglądam animacje i różne szorty i muszę powiedzieć że jest to przyjemna praca nie tylko jak na "pierwszy raz"

Napisano
Bardzo mi się podoba. Podoba mi się kadrowanie i ruch kamery. Rendering też fajny. Jedyne, co jest wbrew "sztuce" to ujęcia od 48 do 58 sekundy i następne po nim ujęcie od 59 do 1:10. Są to dwie panoramy w tym samym kierunku i w podobnych planach. Uważam, że o wiele lepiej wyglądałoby ostatnie ujęcie albo w detalu albo w planie ogólnym.

 

Fajne fajne.

 

EDIT: Który to LW ? Silnik oryginalny programu, czy coś zewnętrznego ?

 

Aha no i ścieżka dźwiękowa bardzo mi się podoba.

W wolnych chwilach oglądam animacje i różne szorty i muszę powiedzieć że jest to przyjemna praca nie tylko jak na "pierwszy raz"

 

dzieki za komentarz :] , LW 7.5 bez zewnetrzynych aplikacji

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności