Napisano 28 Kwiecień 200717 l Witam, chcialem sie pochwalic swoja 1 animacja, jest to zlepek kilku fajnych ujec, nie ma scenariusza. Calosc modelowana, animowana i renderowana w LightWave, Photoshop obrobka obrazu, a montaz Adobe Premiere. http://www.sprintshare.com/en/file/5629/HG-robo-avi.html z gory dzieki za uwagi i komentarze przykladowe klatki
Napisano 28 Kwiecień 200717 l Wordarta na początku mogłeś darować :P Całość monochromatyczna, wygląda w sumie jak 3dmark 2003 tylko gorzej :P no i animacja chodu bardzo drętwa - robiona automatem?
Napisano 28 Kwiecień 200717 l Witaj Pandulec ! Obejrzyj sobie jeszcze z 10 razy urywek od 30 do 40 sekundy. Zwróć uwagę na pracę kolan - dość dziwnie się zginają, trochę jak u modelki na wybiegu :), jeśli podniósłbyś mu bardziej nogi w momencie stawiania kroku i wtedy zgiął te kolana byłoby o niebo lepiej, zawsze przed animacją chodu, biegu, skoku zastanów się ile twoja postać może ważyć - czy jest lekka jak piórko i wystarczy jej niewielkie podniesienie nogi czy może ciężka jak titanic :) i nogę musi podnieść na wysokość miednicy. Druga sprawa to brak jakiejkolwiek pracy tułowia (30-40s) - robot powinien się trochę uginać na boki, odrobinę do przodu, do tyłu, nawet o niezauważalne centymetry, ale wierz mi - to pomaga. Aha i jeszcze najważniejsza rzecz - praca barków, ładnie by wyglądało gdyby barki amortyzowały wystrzały mimo, że robot pewnie waży tonę :). Ale ogólnie bardzo pozytywnie jak na pierwszą animację :). Pozdrawiam i powodzenia !
Napisano 28 Kwiecień 200717 l hehe dzieki za doglebna analize ;> animowalem recznie a pozniej to powtarzalnosc, pierwszy raz animowalem cos co sie sklada z tak duzej ilosci ruchomych czesci wiec nie mam wprawy jeszcze, a co do uwag na temat ruchu to postaram sie to naprawic w kolejnej animacji oraz zwrocic uwage na detale dotyczace miedzy innymi wagi postaci i odrzut przy wystrzale ;)
Napisano 28 Kwiecień 200717 l "proxy server is not allowed to download files from us!" hmm Niestety nie pozwalają mi zgrać animacji :] Wrócę i ocenie jak wrzucisz to na inną stronke Pozd..
Napisano 28 Kwiecień 200717 l mi sie najbardziej podobało jak w 40 sekundzie siła postrzału była tak wielka ze az zgubił tekstury :D:D
Napisano 29 Kwiecień 200717 l wygladalo to troche jak w ostatnim sprawiedliwym z brucem willisem - ponioslo mnie ;) ---- postaram sie wrzucic na inny server
Napisano 10 Maj 200717 l po pierwsze to widzę wpływ appleseed'a ;-) po drugie to ten typ chodzi jak niezłą bycz ;-) albo w sumie jakby miał kij w dupsztalu yo
Napisano 18 Maj 200717 l Grrr.. a ja podaje te cyferki i nie mogę ściągnąć . Poprosze to na inny serv.
Napisano 3 Lipiec 200717 l Bardzo mi się podoba. Podoba mi się kadrowanie i ruch kamery. Rendering też fajny. Jedyne, co jest wbrew "sztuce" to ujęcia od 48 do 58 sekundy i następne po nim ujęcie od 59 do 1:10. Są to dwie panoramy w tym samym kierunku i w podobnych planach. Uważam, że o wiele lepiej wyglądałoby ostatnie ujęcie albo w detalu albo w planie ogólnym. Fajne fajne. EDIT: Który to LW ? Silnik oryginalny programu, czy coś zewnętrznego ? Aha no i ścieżka dźwiękowa bardzo mi się podoba. W wolnych chwilach oglądam animacje i różne szorty i muszę powiedzieć że jest to przyjemna praca nie tylko jak na "pierwszy raz"
Napisano 16 Lipiec 200717 l Bardzo mi się podoba. Podoba mi się kadrowanie i ruch kamery. Rendering też fajny. Jedyne, co jest wbrew "sztuce" to ujęcia od 48 do 58 sekundy i następne po nim ujęcie od 59 do 1:10. Są to dwie panoramy w tym samym kierunku i w podobnych planach. Uważam, że o wiele lepiej wyglądałoby ostatnie ujęcie albo w detalu albo w planie ogólnym. Fajne fajne. EDIT: Który to LW ? Silnik oryginalny programu, czy coś zewnętrznego ? Aha no i ścieżka dźwiękowa bardzo mi się podoba. W wolnych chwilach oglądam animacje i różne szorty i muszę powiedzieć że jest to przyjemna praca nie tylko jak na "pierwszy raz" dzieki za komentarz :] , LW 7.5 bez zewnetrzynych aplikacji
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto