gelart Napisano 16 Listopad 2003 Share Napisano 16 Listopad 2003 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jedi-killer Napisano 16 Listopad 2003 Share Napisano 16 Listopad 2003 fajne fajne a ten czlowiek ma teksture ?? slabo widze cos Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gelart Napisano 16 Listopad 2003 Autor Share Napisano 16 Listopad 2003 nie ma ale stwierdzilem ze takie nierealne bedzie leprze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pablo Napisano 16 Listopad 2003 Share Napisano 16 Listopad 2003 Ladnie ale szkoda ze podstawowe texturki...i jakos nie czuje tego ruchu:/ pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
felav Napisano 16 Listopad 2003 Share Napisano 16 Listopad 2003 Troche niezdecydowana sylwetka nie wiadomo czy on nadludzkim wysilkiem ciągnie ten krzyż czy tylka tak sobie pozuje do zdjęcia z wakacji. Ale pomysl niezły w koncu cos innego niz pojazdy. Ja bym dał może to słońce jakieś takie mocniejsze i głębsze cienie na samej postaci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ftorek Napisano 16 Listopad 2003 Share Napisano 16 Listopad 2003 popieram felav\'a: za malo dynamiki w tym obrazku - nie widac tej \'walki\' Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gelart Napisano 16 Listopad 2003 Autor Share Napisano 16 Listopad 2003 no niby macie racje ale nie wiem czy chce mi sie poprawiac:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
felav Napisano 16 Listopad 2003 Share Napisano 16 Listopad 2003 Koles ma riga czy tak recznie ukladany? Teraz jak sie blizej przygladam mam kilka uwag: - Koles jest nie do konca anatomicznie poprawny i jakis taki anemiczny wogole - Krzyz jest w niektorych miejscach kanciasty - Mina bohatera pozostawia wiele do zyczenia troche na zatwardzenie to wygląda A teraz co mi się podoba: - Dobrze dobrane niebo i ogólna kolorystyka - Tematyka i to że nie używales blueprintów ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nezz Napisano 16 Listopad 2003 Share Napisano 16 Listopad 2003 troche to pesymistycznie wyglada tak . smutno btw. poser ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kuciel Napisano 16 Listopad 2003 Share Napisano 16 Listopad 2003 a ja mysle ze jak by mial teksturki to lepiej by wygladalo... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gelart Napisano 17 Listopad 2003 Autor Share Napisano 17 Listopad 2003 poser poser ale nie bijcie nie mam czasu modelowac samemu (matura) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kris_R Napisano 17 Listopad 2003 Share Napisano 17 Listopad 2003 bardzo trafione światło i kolorystyka... dobrze to wygląda. Co do samej dramaturgii postaci to już wiesz jak jest. Felav ma trochę racji, że jest potraktowana po macoszemu i sporo można by dopracować... ale skoro brak czasu i poser no to juz sie nie tłumacz :) (szkoda, że tak okrutnie matowy, bo drewniany krzyż lepiej łapie światło od tego ludka i troche to śmiesznawo wyszło, ale sam chciałeś taki nierealny efekt no i masz)... Cała scenka jest jak najbardziej ciekawa. Szkoda tylko, że dolna część, tam gdzie jest gleba, zajmuje aż tyle miejsca w kadrze. Mozliwe, że ta fakturka jest fajna, ale przy szerszym spojrzeniu robi sie monotonna i troche rywalizuje z kolesiem i całą kompozycją. Na przyszłość możesz lepiej wyważać takie kadry... ogólnie bardzo w porzo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gelart Napisano 17 Listopad 2003 Autor Share Napisano 17 Listopad 2003 kombinowalem z kadrowaniem z mniejsza iloscia \"gleby\" i to naprawde jes najleprze ujecie ogolnie zestawienie jasnego do ciemnego w klasycznym prostym ukladzie a \"cos dzieje sie\' na styku czyli tam gdzie najciekawiej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mateusz Napisano 13 Grudzień 2003 Share Napisano 13 Grudzień 2003 Spróbuj zakomponować wszystko w kwadraciku i dodaj troszke dynamiki, ruchu, bedzie spoko... :) POZDRAWIAM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi