Napisano 30 Kwiecień 200718 l Witam wszystkich, proszę o pomoc, renderuje w vray wersja demo i napotkałem się na pewien problem a mianowicie gdy nałożę teksturę z mapą opacity (chodzi o otwory w blasze) to podczas obliczeń blacha całkowicie mi znika i render wychodzi bez niej. Co to może być? Zaznaczam że to co jest w większym kółku to własnie blacha a w mniejszym miejsce w którym pownna być w czasie obliczeń a jej nie ma,znika?
Napisano 30 Kwiecień 200718 l -po pierwsze to wyrenderuj do konca i zobacz efekt, bo na prepassach to nie koniecznie zobaczysz ten efekt -po drugie proponuje ustawic Irr na no Low, bo po co Ci medium do sprawdzenia dziur w blasze (a najlepiej wylacz w ogole GI bo tu i tak nic Ci nie da) -po trezcie sprawdz mape alpha czy czegos nie pokickales (czarne obszary znikaja, biale zostaja- czyli robisz sobie mapke na podstawie textury blach gdzie w miejsca przeswitow dajesz kolor czarny, a reszte zostawiasz biala). pozdr
Napisano 30 Kwiecień 200718 l Autor Tadzio coś takiego mi wyszło,mapa opacity jest ok nie pierwszy raz ją robię, to jest materiał vraya Mtl czy coś takiego, bez gi
Napisano 30 Kwiecień 200718 l to wez to wyrenderuj na bialym, czy jakims innym tle zebys widzial czy aby na pewno otwory sa;) z tego co widze to lo-resowa ta mapka wiec tez przez to efekt moze byc gorszy. pozdr
Napisano 30 Kwiecień 200718 l Autor Tadzio jutro coś podeśę i opisze teraz uciakam z pracy hej i dzięki za porade:)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto