Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam wszystkich, proszę o pomoc, renderuje w vray wersja demo i napotkałem się na pewien problem a mianowicie gdy nałożę teksturę z mapą opacity (chodzi o otwory w blasze) to podczas obliczeń blacha całkowicie mi znika i render wychodzi bez niej. Co to może być? Zaznaczam że to co jest w większym kółku to własnie blacha a w mniejszym miejsce w którym pownna być w czasie obliczeń a jej nie ma,znika?

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

-po pierwsze to wyrenderuj do konca i zobacz efekt, bo na prepassach to nie koniecznie zobaczysz ten efekt

-po drugie proponuje ustawic Irr na no Low, bo po co Ci medium do sprawdzenia dziur w blasze (a najlepiej wylacz w ogole GI bo tu i tak nic Ci nie da)

-po trezcie sprawdz mape alpha czy czegos nie pokickales (czarne obszary znikaja, biale zostaja- czyli robisz sobie mapke na podstawie textury blach gdzie w miejsca przeswitow dajesz kolor czarny, a reszte zostawiasz biala).

pozdr

Napisano

to wez to wyrenderuj na bialym, czy jakims innym tle zebys widzial czy aby na pewno otwory sa;)

z tego co widze to lo-resowa ta mapka wiec tez przez to efekt moze byc gorszy.

pozdr

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności