syriusz 27 Napisano 30 Kwiecień 2007 Napisano 30 Kwiecień 2007 Witam wszystkich, proszę o pomoc, renderuje w vray wersja demo i napotkałem się na pewien problem a mianowicie gdy nałożę teksturę z mapą opacity (chodzi o otwory w blasze) to podczas obliczeń blacha całkowicie mi znika i render wychodzi bez niej. Co to może być? Zaznaczam że to co jest w większym kółku to własnie blacha a w mniejszym miejsce w którym pownna być w czasie obliczeń a jej nie ma,znika?
tadzio Napisano 30 Kwiecień 2007 Napisano 30 Kwiecień 2007 -po pierwsze to wyrenderuj do konca i zobacz efekt, bo na prepassach to nie koniecznie zobaczysz ten efekt -po drugie proponuje ustawic Irr na no Low, bo po co Ci medium do sprawdzenia dziur w blasze (a najlepiej wylacz w ogole GI bo tu i tak nic Ci nie da) -po trezcie sprawdz mape alpha czy czegos nie pokickales (czarne obszary znikaja, biale zostaja- czyli robisz sobie mapke na podstawie textury blach gdzie w miejsca przeswitow dajesz kolor czarny, a reszte zostawiasz biala). pozdr
syriusz 27 Napisano 30 Kwiecień 2007 Autor Napisano 30 Kwiecień 2007 Tadzio coś takiego mi wyszło,mapa opacity jest ok nie pierwszy raz ją robię, to jest materiał vraya Mtl czy coś takiego, bez gi
tadzio Napisano 30 Kwiecień 2007 Napisano 30 Kwiecień 2007 to wez to wyrenderuj na bialym, czy jakims innym tle zebys widzial czy aby na pewno otwory sa;) z tego co widze to lo-resowa ta mapka wiec tez przez to efekt moze byc gorszy. pozdr
syriusz 27 Napisano 30 Kwiecień 2007 Autor Napisano 30 Kwiecień 2007 Tadzio jutro coś podeśę i opisze teraz uciakam z pracy hej i dzięki za porade:)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się