Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

mam wersje 07 i przy wczytywaniu sceny do indigo pokazuje mi sie taki komunikat:fatalerrornh6.jpg

 

Mógłby mi ktos powiedzieć czemu sie tak dzieje.

  • Odpowiedzi 10
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

po pierwsze to spróbowałbym raz jeszcze wyeksportować daną scene, po drugie poszukałbym na forum indigo. po trzecie gdzies przeglądając forum odnośnie blendigo natrafiłem na iformacje co i jak powinno byc robione by eksporter niczego nie skisił. poza tym możesz np spróbowac wersji 6 albo 8 testowej. lub spróbować na innej scenie.

Napisano

mam na wszystkich scenach ten błąd.Eksportowałem juz wiele razy i to samo.Nawet błędy są z wczytywaniem niektórych scen dołączonych do indigo

Próbowalem z indigo 06 i to samo.

 

Ps mógłby ktoś napisać jak dobrze zainstalować bo może ja coś źle zrobiłem.

Napisano

o ile dobrze pamiętam to tego sie nie instaluje, tylko sciagasz rozpakowywujesz i dodajesz plugin do softu ktory eksportuje. zrób prosty test plane i na nim sfera zródlo swiatla i wtedy daj eksport. ps jaki soft i jakis os?

 

 

z przykladowymi mam podobnie jakby niewidzial plikow z teksturami itp. chociaz z drugiej strony ja to odpalalem na linuksie, na windzie nie sprawdzalem. szkoda ze nie udalo mi sie blendigo odpalic... bo blender nie wlacza mi automatycznie wine

Napisano

zrobiłem tak ja napisałes.przekopiowałem pliki do folderu i w 3dsmax eksportuje.Jeszce w nim nakładam materiały indigo i eksportuje do .igs.Włączam indigo 07 i wczytuje scene i ten błąd.Ale niektóre sceny testowe z indido renderuje i nima błędów.Aha i jeszcze jedno gdy eksportuje z maxa do .igs to plik ma inne rozszerzenie.Zrobiłem parę boxów i swiatło i tez są błędy.

Napisano

wnioskujez tego tak że masz niewłasciwą wersje pluginu eksportującego do indigo z którego kożystasz. ze zwykłymi boxami nie powinno być problemów. no chyba że max Ci sie sypie.

Napisano

ściągnełem i to samo.dalej max zle eksportuje do .xlo a powienien do .igs lub .xml

 

mam 3dsmax 9 32 bit

 

mam chyba dość tego indygo

Napisano

zrażać sie nie ma co :) warto sprawdzić czy masz odpowiednią skale ustaloną, czy wszystkie materiały są pod indigo. może spróbuj rozszerzeie zmienic na xml?

 

myślałem nad obejsciem. z maxa wyeksportować do obj nie powinno z tym być problemow obj zaimporotwać np do blendera lub innego softu i z tamtąd do xml albo igs. powinno dzialać.

Napisano

Witam. Ja mam wersje 8 maxa. Exporter- 'Maxigo' i Program renderujący 'Indigo' pobrałem z tej stronki- http://www.colapage.bnx.pl/news.php i wszystko działa. Miałem ten sam problem z texturami .jpg który jest opisany na w/w. stronie, przekonwerterowałem je na .png i jest ok. export materiałów z maxa jest do .igs

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności