racinger Napisano 4 Maj 2007 Napisano 4 Maj 2007 Witam wszystkich! Mam takie pytanko.Chciałbym zrobić z moim modelem efekt stopniowego pokrywania siatki skórą(albo czymkolwiek)Powiedzmy że mam model człowieka (na prezentacji będzie widoczny tylko szkielet)i ta postać stopniowo od głowy zaczyna obrastać skórą.Jak to zrobić ???
gregorjan Napisano 5 Maj 2007 Napisano 5 Maj 2007 Polecam maxa do modelowania i texturowania Ale takie ticki;) lepiej, łatwiej i szybciej uzyskuje sie w postprodukcji np: nałożenie na siebie 2-ch filmów (ze skórą i bez) i dodanie odpowiedniego efektu przejścia (premiere, after effect; piannacle)
racinger Napisano 6 Maj 2007 Autor Napisano 6 Maj 2007 no ok kanał opacity moźna animować ale ja chce żeby to odbywało się płynnie od pewnej części modelu do drugiej.I tutaj tkwi problem
jaras Napisano 6 Maj 2007 Napisano 6 Maj 2007 to w takim razie polecam particle flow - uzyskasz ten efekt o który chodzi ale troszkę się napracujesz
voyager Napisano 6 Maj 2007 Napisano 6 Maj 2007 Jeżeli w 3d studio max, to można rozdzielić skórę, jako osobny obiekt, nałożyć modyfikator "Slice" i zanimować jego "slice plane" - wtedy będzie ładnie, pięknie i równiutko. A jak chcesz mieć bardziej płynny, organiczny efekt (cholercia, nie wiem jak to nazwać, mam nadzieje, że wiadomo jaki :) ) to już musisz sie bawić, jak to jaras napisał, ParticleFlowem
Rekomendowane odpowiedzi