Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam wszystkich!

Mam takie pytanko.Chciałbym zrobić z moim modelem efekt stopniowego pokrywania siatki skórą(albo czymkolwiek)Powiedzmy że mam model człowieka (na prezentacji będzie widoczny tylko szkielet)i ta postać stopniowo od głowy zaczyna obrastać skórą.Jak to zrobić ???

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Polecam maxa do modelowania i texturowania

Ale takie ticki;) lepiej, łatwiej i szybciej uzyskuje sie w postprodukcji

np: nałożenie na siebie 2-ch filmów (ze skórą i bez) i dodanie odpowiedniego efektu przejścia

(premiere, after effect; piannacle)

Napisano

no ok kanał opacity moźna animować ale ja chce żeby to odbywało się płynnie od pewnej części modelu do drugiej.I tutaj tkwi problem

Napisano

Jeżeli w 3d studio max, to można rozdzielić skórę, jako osobny obiekt, nałożyć modyfikator "Slice" i zanimować jego "slice plane" - wtedy będzie ładnie, pięknie i równiutko. A jak chcesz mieć bardziej płynny, organiczny efekt (cholercia, nie wiem jak to nazwać, mam nadzieje, że wiadomo jaki :) ) to już musisz sie bawić, jak to jaras napisał, ParticleFlowem




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności