Mundi89 Napisano 5 Maj 2007 Share Napisano 5 Maj 2007 Modeluje samochud przy pomocy tego tutka http://www.max3d.pl/tut.php?id=228 . Domyslam sie ze taka http://www.max3d.pl/tutoriale/kurs124/pic3.htm siatka nie została stworzona z jednej lini tylko z kilku. I jak stwozyłem 2 linie to wystarczy ze vertexy na koncach które chce złączyc na siebie nałoze(kozystając z fuse) czy musze je połączoc w jeden wertex?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość michlord Napisano 5 Maj 2007 Share Napisano 5 Maj 2007 Strasznie się narobisz splajnami, a efekt będzie słaby. Polecam polymodeling. I jak stwozyłem 2 linie to wystarczy ze vertexy na koncach które chce złączyc na siebie nałoze(kozystając z fuse) czy musze je połączoc w jeden wertex?? Myślę, że fuse wystarczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mundi89 Napisano 5 Maj 2007 Autor Share Napisano 5 Maj 2007 A mógłby ktos przyblizyc tą metode polymodelig?? opisac troszkę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotrek Napisano 5 Maj 2007 Share Napisano 5 Maj 2007 Tutki chyba najlepiej opiszą. POlega na tworzeniu bryły nie z krzywych, ale z płaskich figur geometrycznych zwanych face'ami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Yaro16 Napisano 6 Maj 2007 Share Napisano 6 Maj 2007 Polymodeling moim zdaniem jest lepszy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi