Skocz do zawartości

Co nowego dał Autodesk w wersji 8.0 i 8.5???


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Chciałbym wiedzieć, co nowego dały kolejne wersje Mayi po przejęciu jej przez firmę Autodesk?

 

Posiadam wersję 7.01 więc nie znam różnicy...

 

Tyle co wiem, to że układ w menu się zmienił...

 

Jakie ulepszenia???

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Maya 8.5:

This is the What’s New for Autodesk® Maya® 8.5. Autodesk Maya 8.5 gives artists enhanced creative control, enabling faster completion of complex animation and simulation, and the ability to manipulate, customize, and automate pipelines for next-generation productions. Important features in Autodesk Maya 8.5 include nCloth, the first module built on Nucleus, the next-generation unified dynamics simulation framework; Python scripting and API bindings; platform support for Intel Mac OS X; Japanese User Interface support; and many other productivity and workflow improvements, such as new mental ray shaders, modeling tools, and Hypergraph improvements.

 

Wszystko znajdziesz w manualu, tóry możesz znaleźć na stronie Autodesk.

Napisano

Przyznaje że angielski nie jest u mnie jeszcze perfet...

 

Ciekaw byłem, jakie zmiany zaszły w tych wersjach i czy poprawiono jakieś błędy...

 

Chodzi o wnioski użytkowników i czy warto zmieniać na lepszą wersje, jeśli tak to dlaczego...

Napisano

W nowych wersjach jest mental ray 3.5. Dla niektórych mógłby to być wystarczający powód na migrację. W 8.5 masz nowy slover nCloth, który będzie jeszcze dalej rozwijany i będzie w przyszłości służył do tworzenia symulacji nie tylko dla ubrań. Python jako język skryptowy, japoński interferjs...itd.

 

Jeśli chodzi o wydajność, to wolę sie nie odzywać, bo mój sprzęt jest już trochę starszej generacji.

Napisano

Warto się przesiadać głównie ze względu na nowego mentala. Final Gathering liczy się szybciej i robi mniej artefaktów, fotony zużywają mniej pamięci, doszedł nowy uniwersalny shader mia_material.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności