Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

skuchajcie kochani mam ogromny problem. Potrzebyje przeksztalcic jeden obiekt w drugi (np. kule w szescian) najlepiej za pomoca czasteczek ale takich troche większych zeby mi nie zabilo kompa. Czy ktos wie jak to zrobic? czy tez jest moze jakis sprytny sposob na to? albo plugin

  • Odpowiedzi 11
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

jeżeli robisz w 3dsmaxie to masz taki modyfikator jak Morph, Oba model ten który morphujesz i ten docelowy muszą mieć chyba tyle samo poligonów

Napisano

A te rozbijające się i łączące cząsteczki można zrobić jako taki pic:

sześcian rozpada się na cząsteczki (particle PArray)

druga fugura również się rozpada, tylko należy odwrócić efekt żeby cząsteczki się łączyły.

Teraz wystarczy zrobić przejście. Cząsteczki sześcianu na cząsteczki drugiej figury i po sprawie;)

Nie wiem czy za bardzo nie namotałem..

Napisano

No i to jest bardzo dobry pomysl ktory mnie rowniez przyszedl do glowy:D ale poniewaz nie mam bladeg pojecia o czasteczkach to jesli ktos znalby stosowny tutek, to bylabym bardzo wdzieczna, ewentualnie czy da sie to jakims pluginem zrobic.

Napisano

kurcze no tez wyszukalam tego pierwszego ale odtwarza mi sie tylko dzwiek i nie wiem dlaczego a zaluje bardzo bo to prawdopodobnie jest DOKLadnie to o co mi chodzi. Dzieki za info tak czy inaczej.

Napisano

Jest jeszcze jeden, chyba najprostrzy z tych sposobów: tworzysz sześcian, dodajesz modyfikator spheryfly i go animujesz. Tylko to działa tylko wtedy, jak zamieniasz jakiś obiekt w kule lub odwrotnie. W pozostałych przypadkach musisz użyć morfingu. Pozdrawiam:]




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności