Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Szanowni koledzy graficy :) Mam takowe pytanko, które gnębi mnie już od dłuższego czasu :) A mianowicie renderuję sobie scenki i za każdym razem patrząc na statystyki nurtuje mnie wykorzystanie ramu przez maxa.

Dla przykładu scenka jest prosta - wykorzystanie ramu ok 100 mb natomiast wykorzystanie pamięci wirtualnej 400 mb :/

Scenka skomplikowana - ram 400, pamięć wirtualna 600 :/

Jeśli dobrze pamiętam to ram jest pamięcią szybszą niż mielenie niepotrzebnie dyskiem podczas zapisu i odczytu z virtuala.

Wiec moje pytanie brzmi: Czy można jakoś maxa zmusić żeby zamiast w virtualu obliczał scenke w ramie ?

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

To chwilka bo całkiem zgłupiałam :/ znalazłam tego pagera w helpie i tam pisze że przyspiesza rednder przy dużej ilości textur dużych texturach i jak scenka jest w wysokiej rozdzielczości - to lepiej żeby był wyłączony czy włączony ? :)

Napisano

faktycznie bitmap pager całą pamięć mieli na dysku mocno zwalniając, ale umozliwia to wyrenderowanie scen które powodują zwieszki maxa spowodowane przepełnieniem ramu. jeśli max się nie zawiesza i bp jest wyłaczony to wszystko powinno działać tak jak to producent przewidział :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności