Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 1
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Zależy gdzie... W viewporcie służy do orientacyjnego oznaczenia pozycji oraz wielkości obiektu. Przydatne gdy masz dużo skomplikowanych obiektów w scenie i GUI cierpi z tego powodu. Bounding box znajdziesz jeszcze w symulacji "Dynamics" i w Reactorze (chyba). Tam służy do aproksymacji obiektu podczas obliczeń kolizji. Obliczenia te stają się wtedy łatwiejsze i zabierają mniej czasu, ale efekty mogą znacznie odbiegać od wymaganych.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności