arev Napisano 9 Maj 2007 Napisano 9 Maj 2007 Zależy gdzie... W viewporcie służy do orientacyjnego oznaczenia pozycji oraz wielkości obiektu. Przydatne gdy masz dużo skomplikowanych obiektów w scenie i GUI cierpi z tego powodu. Bounding box znajdziesz jeszcze w symulacji "Dynamics" i w Reactorze (chyba). Tam służy do aproksymacji obiektu podczas obliczeń kolizji. Obliczenia te stają się wtedy łatwiejsze i zabierają mniej czasu, ale efekty mogą znacznie odbiegać od wymaganych.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się