Napisano 10 Maj 200717 l Podoba mi sie sam basen i woda. Jest zdecydowanie za ciemno i za pusto, dobijający klimat powstał, brakuj jescze topielca;D
Napisano 10 Maj 200717 l to co poprzednicy + wymiana tekstur ( wogóle to nawet nie widzę czy są gdzieniegdzie) i jeszcze ta ścianka jedna to rozumiem że może być wypolerowana ale bez przesady tożto prawie lustro jest, chyba że to ma być lustro :-) Reszta ładnie ;-D Pozdro !
Napisano 13 Maj 200717 l Autor hmm troche jasniej ale chyba cos jeszcze zle ustawilem + pare drobiazgow, przy koncowce render sypnol. Pozdrawiam
Napisano 13 Maj 200717 l nie ma GI..tak wygląda.. aha i te przedmioty co dodałeś nie dodają uroku...lepiej zrób sam basen ale wiecej kafelków i jaśniej żeby było:)
Napisano 13 Maj 200717 l Jak masz scanline'a, to zmień na Mentala(wtedy nie musisz materiałów zmieniać).Jak masz mentala to dobrze. naciśnij F10, daj na zakładke "Indirect illuminatrion" i włącz Final Gather(ustaw jakość da draft, chyba że ci sie nie śpieszy to low, albo medium oraz na dole Global illumination. Jeżeli masz v-raya ustawionego to podobnie. F10>Renderer>włączasz Indirect illumination i ustawiasz sec. bounc. na Light cache i masz... Radze też włączyć caustic. Dla więcej info polecam liczne tutoriale.
Napisano 13 Maj 200717 l Autor no gi to mam wlaczone ;/ a wyglada jak wyglada moze jakos swiatlo inaczej ustawic??? http://www.vrg87.webd.pl/prace/basen.jpg
Napisano 14 Maj 200717 l color mapping ustaw na exponential i podkrec dark, daj z 2/2,5 zalezy jak teraz masz. no i mozesz w okna wstawić jakieś swiatełka
Napisano 15 Maj 200717 l Autor http://www.vrg87.webd.pl/prace/basen.jpg dzieki za rade ;D wyszlo cos takiego pozdrawaim :p
Napisano 15 Maj 200717 l spoko jaśniej ale nadal brakuje bumpa na płytkach i te palmy to se daruj ;) strasznie kaszaniaste ;)
Napisano 15 Maj 200717 l tak zdecydowanie plytki az sie prosza o bumpa :) i jesli mozna sie doczepic to drabinka wyglada jakby byla tylko oparta na plytkach (w kazdym razie tak mi sie wydaje ;p)
Napisano 16 Maj 200717 l nadal ciamno... podkreć multiplier w swiatełku na zewnątrz i w color mappingu dark... EDIT: a jak mało to postaw za oknami vrayligty
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto