Lodox Napisano 12 Maj 2007 Napisano 12 Maj 2007 zajmuje się od jakiegoś czasu 3ds maxem, jesli chodzi o modelowanie to uwazam ze niezle mi idzie, ale co najbardziej mnie chamuje to materialy i mapowanie UV. Bawie sie czesto opcjami materialow ale rzadko kiedy uzyskuje zadowalajacy mnie efekt, mapowania nie rozumiem w ogole. Szukalem troche w necie ale wszedzie jest to samo - szklo, metal, szklo, aluminium, szklo i szklo. Potrzebuje pomocy, ewentualnie jakis tutkow na temat do czego sluza poszczegolne opcje w materialach, te wszystkie reflecty, refracty, glossinesy ale tez te pomniejsze; i do 3dsa i do vraya. Oraz rowniez jakis tutkow o podstawach mapowania UV, poniewaz wszedzie jest to strasznie zamotane i nic z tego nie moge zrozumiec. Dzieki z gory za pomoc
piotrek Napisano 12 Maj 2007 Napisano 12 Maj 2007 W helpie maxowym znajdziesz informacje dotyczące mapowania. Powinien także tam być prosty tutek dla początkujących. Znajdziesz tam też info o tych wszystkich reflectach i refractach.
Lodox Napisano 13 Maj 2007 Autor Napisano 13 Maj 2007 helpa przejrzalem, o mapowaniu jest tam strasznie niejasno napisane, natomiast znalazlem pare odpowiedzi na moje problemy z materialami ale i tak dosyc ogolnikowo. Na szczescie z mapowaniem juz nieaktualne, po przejrzeniu helpa postanowilem jeszcze raz poszukac w necie i tym razem zupelnie przez przypadek natknalem sie na bardzo dobrze napisanego tutka, ktory wszystko tlumaczyl od podstawowych rzeczy takich jak boxy do bardziej zaawansowanych siatek. Mysle ze juz rozumiem podstawy mapowania, natomiast ciagle mam problem z materialami.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się