Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

mam wymodelowana postac, i chce wlozyc do niej kosci(obojetne czy bones czy bipeta-problem ejst ten sam) wszedzie wszystko ladnie sie trzyma, ale jesli ruszam nogami to lydki zaczynaja sie skrecac, robi sie spirala. juz prubowalam w modleu lydki usunac i zrobic jeszce raz ale problem pozostał, nie wiem za bardzo co zrobic. moze moglby mi ktos pomoc?

z góry bardzo dziekuje za pomoc

  • Odpowiedzi 10
  • Wyświetleń 1,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Skin > Edit envelopes Zobacz czy obejmują całą nogę, jak nie to poprzesuwaj te punkty które tam masz, żeby obejmowało.

Napisano
  • Autor

problem polega na tym ze nie wiem co to sa Stacki.ja dopiero zaczynam w tym temacie, moge podeslac plik zrodlowy..

Napisano
  • Autor

hmm no wiec mam tam tylko editable poly, i mesh smooth, wiec chyba z tym nie powinno byc problemu...

Napisano

Jakbys mogla jakiegos screena dac to by nam bardzo ulatwilo rozwiazanie tego problemu:) Jak sie skrecaja te lydki? kazda w inna strone, obie w jedna, czy jak?

Kiedys w zamierzchlych czasach:) byly problemy kiedy nakladalo sie skina na model w ktorym nogi byly brdzo blisko siebie [prawie zlaczone] i wtedy podczas rigowania okolice kolan/lydek sie psuly, Czesto w modelu trzeb bylo nogi troche odsunac/rozchylic [:D] i dopiero potem nakladac kosci i skina. Ale to chyba nie o to chodzi jak sadze.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności