urszulakk Napisano 12 Maj 2007 Napisano 12 Maj 2007 mam wymodelowana postac, i chce wlozyc do niej kosci(obojetne czy bones czy bipeta-problem ejst ten sam) wszedzie wszystko ladnie sie trzyma, ale jesli ruszam nogami to lydki zaczynaja sie skrecac, robi sie spirala. juz prubowalam w modleu lydki usunac i zrobic jeszce raz ale problem pozostał, nie wiem za bardzo co zrobic. moze moglby mi ktos pomoc? z góry bardzo dziekuje za pomoc
Miłosz3ds Napisano 13 Maj 2007 Napisano 13 Maj 2007 Skin > Edit envelopes Zobacz czy obejmują całą nogę, jak nie to poprzesuwaj te punkty które tam masz, żeby obejmowało.
Temporal Napisano 13 Maj 2007 Napisano 13 Maj 2007 http://ultrashare.net/hosting/fl/22974444d2 mój tutek odnośnie skina, bones'ów i bipeda.
Miłosz3ds Napisano 13 Maj 2007 Napisano 13 Maj 2007 http://ultrashare.net/hosting/fl/22974444d2 mój tutek odnośnie skina, bones'ów i bipeda. Już skończyłeś? To też sobie ściągnę, dzięki:D Pozdrawiam
urszulakk Napisano 13 Maj 2007 Autor Napisano 13 Maj 2007 no wlasnie envelop wsytzkie ladnie sie trzymaja.. a mimo to robi sie spiralka
Reanimator Napisano 13 Maj 2007 Napisano 13 Maj 2007 Hmm... dziwne. A masz jakis Stack z modyfikatorami, ktorego nie splaszczylas?
urszulakk Napisano 14 Maj 2007 Autor Napisano 14 Maj 2007 problem polega na tym ze nie wiem co to sa Stacki.ja dopiero zaczynam w tym temacie, moge podeslac plik zrodlowy..
Reanimator Napisano 14 Maj 2007 Napisano 14 Maj 2007 stack, czyli lista modyfikatorow przypisanych obiektowi. Editable Poly, Skin, itp.
urszulakk Napisano 15 Maj 2007 Autor Napisano 15 Maj 2007 hmm no wiec mam tam tylko editable poly, i mesh smooth, wiec chyba z tym nie powinno byc problemu...
Stalker Napisano 15 Maj 2007 Napisano 15 Maj 2007 Jakbys mogla jakiegos screena dac to by nam bardzo ulatwilo rozwiazanie tego problemu:) Jak sie skrecaja te lydki? kazda w inna strone, obie w jedna, czy jak? Kiedys w zamierzchlych czasach:) byly problemy kiedy nakladalo sie skina na model w ktorym nogi byly brdzo blisko siebie [prawie zlaczone] i wtedy podczas rigowania okolice kolan/lydek sie psuly, Czesto w modelu trzeb bylo nogi troche odsunac/rozchylic [:D] i dopiero potem nakladac kosci i skina. Ale to chyba nie o to chodzi jak sadze.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się