Napisano 12 Maj 200717 l mam wymodelowana postac, i chce wlozyc do niej kosci(obojetne czy bones czy bipeta-problem ejst ten sam) wszedzie wszystko ladnie sie trzyma, ale jesli ruszam nogami to lydki zaczynaja sie skrecac, robi sie spirala. juz prubowalam w modleu lydki usunac i zrobic jeszce raz ale problem pozostał, nie wiem za bardzo co zrobic. moze moglby mi ktos pomoc? z góry bardzo dziekuje za pomoc
Napisano 13 Maj 200717 l Skin > Edit envelopes Zobacz czy obejmują całą nogę, jak nie to poprzesuwaj te punkty które tam masz, żeby obejmowało.
Napisano 13 Maj 200717 l http://ultrashare.net/hosting/fl/22974444d2 mój tutek odnośnie skina, bones'ów i bipeda.
Napisano 13 Maj 200717 l http://ultrashare.net/hosting/fl/22974444d2 mój tutek odnośnie skina, bones'ów i bipeda. Już skończyłeś? To też sobie ściągnę, dzięki:D Pozdrawiam
Napisano 13 Maj 200717 l Autor no wlasnie envelop wsytzkie ladnie sie trzymaja.. a mimo to robi sie spiralka
Napisano 13 Maj 200717 l Hmm... dziwne. A masz jakis Stack z modyfikatorami, ktorego nie splaszczylas?
Napisano 14 Maj 200717 l Autor problem polega na tym ze nie wiem co to sa Stacki.ja dopiero zaczynam w tym temacie, moge podeslac plik zrodlowy..
Napisano 14 Maj 200717 l stack, czyli lista modyfikatorow przypisanych obiektowi. Editable Poly, Skin, itp.
Napisano 15 Maj 200717 l Autor hmm no wiec mam tam tylko editable poly, i mesh smooth, wiec chyba z tym nie powinno byc problemu...
Napisano 15 Maj 200717 l Jakbys mogla jakiegos screena dac to by nam bardzo ulatwilo rozwiazanie tego problemu:) Jak sie skrecaja te lydki? kazda w inna strone, obie w jedna, czy jak? Kiedys w zamierzchlych czasach:) byly problemy kiedy nakladalo sie skina na model w ktorym nogi byly brdzo blisko siebie [prawie zlaczone] i wtedy podczas rigowania okolice kolan/lydek sie psuly, Czesto w modelu trzeb bylo nogi troche odsunac/rozchylic [:D] i dopiero potem nakladac kosci i skina. Ale to chyba nie o to chodzi jak sadze.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto