Skocz do zawartości

Zmarszczki na kanapie/fotelu


Gość ant-3d

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 7
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

jak tylko Ci wygodnie - mozesz uzyc do tego bumpmapy (rozne to daje efekty), zrecznego dispacementa albo modelingu. Tu tez metod jest sporo - od modelowania podstawowych zarysow (mozesz uzyc cut, quickslice itp a potem edytowac po wierzcholkach np.) i nalozeniu smooth na calosc po paint deformation na zageszczonej siatce (wtedy dobrze uzywac tabletu).

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość ant-3d

Co do technik to zdaje sobie sprawy o dowolnosci. Moja wina bo nie sprecyzowalem pytania. Bardziej interesuje mnie poprawne rozlozenie topologii siatki takich zmarszczen.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do modelowania zmarszczek materiału, Klicek zamieścił kiedyś videotutorial na temat draperii, przeszukaj forum, tutek jest do wingsa ale można to samo robić w każdym programie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość ant-3d

Dzieki za rady :)

 

VoNd, Touch: techniki sa mi dobrze znane, chodzilo o topologie :) Dzieki za odzew :)

JunioR: wlasnie chcialem wymodelowac nie korzystajac z dispa

Ania: Dzieki za zwrocenie uwagi na tutki Klicka (dzieki Ci Klicku za nie). Pomoglo :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jezeli chodzi o topologie...hmmm ja bym spróbował z reactorem i softbody tak kiedys robuiłem poduszki spadające na ziemię i wyglądały całkiem całkiem.... Polecam ci reaktora

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności