Gość ant-3d Napisano 14 Maj 2007 Napisano 14 Maj 2007 Hej Moze i rozwiazanie jest banalne ale jakos nie moge na nie wpasc. Jak najlepiej wymodelowac takie oto wgniecenia/zmarszczki jak tu: http://limonta.pl/Grafika/wspolpraca/kanapa.jpg Z gory dzieki.
VoNd Napisano 14 Maj 2007 Napisano 14 Maj 2007 jak tylko Ci wygodnie - mozesz uzyc do tego bumpmapy (rozne to daje efekty), zrecznego dispacementa albo modelingu. Tu tez metod jest sporo - od modelowania podstawowych zarysow (mozesz uzyc cut, quickslice itp a potem edytowac po wierzcholkach np.) i nalozeniu smooth na calosc po paint deformation na zageszczonej siatce (wtedy dobrze uzywac tabletu). Pozdrawiam.
Touch Napisano 14 Maj 2007 Napisano 14 Maj 2007 Czasem przydaje się też modyfikator FDD[box]. Przy dość gęstej siatce punktów może być pomocny.
Gość ant-3d Napisano 14 Maj 2007 Napisano 14 Maj 2007 Co do technik to zdaje sobie sprawy o dowolnosci. Moja wina bo nie sprecyzowalem pytania. Bardziej interesuje mnie poprawne rozlozenie topologii siatki takich zmarszczen.
JunioR Napisano 15 Maj 2007 Napisano 15 Maj 2007 displejs vrayowski jest spoko sie sprawdza, namaluj mapke czarnobialą i bedzie git :] Marcin w testach renderu nawet zamiescil taką mapke i jak to zrobic ;] poszukaj pozdrawiam
Ania Napisano 15 Maj 2007 Napisano 15 Maj 2007 co do modelowania zmarszczek materiału, Klicek zamieścił kiedyś videotutorial na temat draperii, przeszukaj forum, tutek jest do wingsa ale można to samo robić w każdym programie.
Gość ant-3d Napisano 16 Maj 2007 Napisano 16 Maj 2007 Dzieki za rady :) VoNd, Touch: techniki sa mi dobrze znane, chodzilo o topologie :) Dzieki za odzew :) JunioR: wlasnie chcialem wymodelowac nie korzystajac z dispa Ania: Dzieki za zwrocenie uwagi na tutki Klicka (dzieki Ci Klicku za nie). Pomoglo :)
p2xyo Napisano 17 Maj 2007 Napisano 17 Maj 2007 jezeli chodzi o topologie...hmmm ja bym spróbował z reactorem i softbody tak kiedys robuiłem poduszki spadające na ziemię i wyglądały całkiem całkiem.... Polecam ci reaktora
Rekomendowane odpowiedzi