Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Hej

 

Moze i rozwiazanie jest banalne ale jakos nie moge na nie wpasc. Jak najlepiej wymodelowac takie oto wgniecenia/zmarszczki jak tu: http://limonta.pl/Grafika/wspolpraca/kanapa.jpg

 

Z gory dzieki.

  • Odpowiedzi 7
  • Wyświetleń 1,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

jak tylko Ci wygodnie - mozesz uzyc do tego bumpmapy (rozne to daje efekty), zrecznego dispacementa albo modelingu. Tu tez metod jest sporo - od modelowania podstawowych zarysow (mozesz uzyc cut, quickslice itp a potem edytowac po wierzcholkach np.) i nalozeniu smooth na calosc po paint deformation na zageszczonej siatce (wtedy dobrze uzywac tabletu).

 

Pozdrawiam.

Napisano

Czasem przydaje się też modyfikator FDD[box]. Przy dość gęstej siatce punktów może być pomocny.

Napisano

Co do technik to zdaje sobie sprawy o dowolnosci. Moja wina bo nie sprecyzowalem pytania. Bardziej interesuje mnie poprawne rozlozenie topologii siatki takich zmarszczen.

Napisano

displejs vrayowski jest spoko sie sprawdza, namaluj mapke czarnobialą i bedzie git :]

Marcin w testach renderu nawet zamiescil taką mapke i jak to zrobic ;] poszukaj

pozdrawiam

Napisano

co do modelowania zmarszczek materiału, Klicek zamieścił kiedyś videotutorial na temat draperii, przeszukaj forum, tutek jest do wingsa ale można to samo robić w każdym programie.

Napisano

Dzieki za rady :)

 

VoNd, Touch: techniki sa mi dobrze znane, chodzilo o topologie :) Dzieki za odzew :)

JunioR: wlasnie chcialem wymodelowac nie korzystajac z dispa

Ania: Dzieki za zwrocenie uwagi na tutki Klicka (dzieki Ci Klicku za nie). Pomoglo :)

Napisano

jezeli chodzi o topologie...hmmm ja bym spróbował z reactorem i softbody tak kiedys robuiłem poduszki spadające na ziemię i wyglądały całkiem całkiem.... Polecam ci reaktora

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności