Garfie Napisano 14 Maj 2007 Share Napisano 14 Maj 2007 Witam! Chciałem wyciąć za pomocą operacji logicznej substract A-B dziury w uchwytach (przod modelu ładowarku kołowej), ale nie wiem czemu w srodku wyciecia pozostaje pusta przestrzeń. Sprobowałem na w z wyklym boxie zamienionym na editable poly, wyciac walec i wycielo bez problemow, razem z wewnetrznymi sciankami. Doradzcie jak zrobić to wyciecie aby nie bylo tych pustych przestrzeni ? lub jak te przestrzenie powypelniac (modyfikator cap holes, raczej marnie sie spisuje) ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
voyager Napisano 14 Maj 2007 Share Napisano 14 Maj 2007 Zaznacz oba bordery naokoło dziur i kliknij Bridge - jak boolean nic nie skaszanił za bardzo, to zadziała Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Garfie Napisano 14 Maj 2007 Autor Share Napisano 14 Maj 2007 dzieki za szybką pomoc. Podzialalo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
biszkopte Napisano 18 Maj 2007 Share Napisano 18 Maj 2007 moze inny operator..np.proboolean...w wiekszości się sprawdza...tylko przy wycinaniu enty raz w tym samym już pociętym obiekcie kaszani,ale zdecydowanie lepiej działa od sypiącego booleana maxowskiego... w 9wiątce już jest chyba na stałe !:D a jak nie to fakt łączenie brzegow..punktów itd:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Shogun 3D Napisano 18 Maj 2007 Share Napisano 18 Maj 2007 Dziurkę w uchu kubka booleanem? naucz się porządnie modelowac bez booleana. Boolean chocby nie wiem co - zawsze siatkę skaszani, gdy jest ona odpowiednio skomplikowana. Tymczasem panowanie nad siatką to jedna z najcenniejszych umiejętności modelera. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi