Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

czy ktokolowiek korzystał g-maxa?

czym sie on rózni od pełnego 3dsmaxa (NP v5)?

jakie sa róznice cenowe pomiędzy obydwoma pakietami?

kto w polsce sprzedaje g-maxa?

 

szukałem w internecie, ale jako żem niewiele znalazł licze na was

 

z góry dziękuję

  • Odpowiedzi 1
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Używam g-max bardzo dużo, w zasadzie w tej chwili w większości właśnie na nim modeluję.

 

Cenowo rózni się znacznie, gdyż jest darmowy :] można go ściągnąć ze strony www.discreet.com i po zarejestrowaniu się otrzymujesz numer do wpisania.

 

A różnic (choć bardziej będą to ograniczenia w stosunka do max\'a) jest sporo więc najlepiej o nich poczytać w dokumentacji.

 

No więc jeszcze dopisałem te różnice(porównanie było do max\'a 4.0 )

 

modeling:

- extended primitives

- nurbs modeling

- conform objects

- scatter objects

- terrain objects

- mesher objects

animation:

- HI IK solver

- HD IK solver

- dynamics

- particles

- space warps

- schematic view

materials:

- reflection mapping

- displacement mapping

effects production:

- environment mapping

- atmospheric

- particles

rendering & compositing:

- ogólnie o renderowaniu zapomnijcie :)

 

 

- uv coordinates (nie ma tylko \'camera map\' )

- subdivision surfaces (dostepny tylko meshsmooth)

- brak możliwości zapisu do formatu *.max, czy eksportu do *.3ds

 

utilities:

- camera tracker

- camera match

- motion capture

- rescale world units

- collapse

- other utilities

 

Tak na szybko wypisane z help\'a gmax\'a

 

Ja go używam, gdyż ma spline\'y w połączeniu z surface i polymodeling (ograniczony - nie ma edge extrude, które występuje tylko w editable mesh, ale przywykłem), a to mi wystarczy :D

 

Ogólnie jego przeznaczenie jest głownie dla tworzenia obiektów do gier - można instalować dodatkowe plug-in\'y pozwalające exportować do określonych formatów (jest dostępny pakiet pozwalający tworzyć chyba mapy do quake\'a)

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności