Garfie Napisano 16 Maj 2007 Napisano 16 Maj 2007 Witam! Chcialym sie zapytac jak mozna polaczyc fragmenty (czesci) pojazdu np. kabina, tyl, kola itp, aby mozna bylo zastosowac na nich pozniej animacje czy jakies skrypty ? moze po prostu poloczyc dane czesci w grupy ? Chodzi mi tez o taki polaczenie ktore umozliwialo by pozniej na ponowne rozlaczenie obiektow i dokonczenie modelowania. (model pojazdu bedzie skrecal na zasadzie przegubu, wiec w sumie wymaga dwoch czesci oddzialywujacych na siebie - przedniej i tylnej, no i pewnie kola sie beda obracac.) Z gory przepraszam za malo fachowy jezyk
Garfie Napisano 17 Maj 2007 Autor Napisano 17 Maj 2007 ale attach to laczy raczej na stalem (choc mozna uzyc dettach)
Temporal Napisano 17 Maj 2007 Napisano 17 Maj 2007 ja tu nie widze sesnu łączenie ewentualnie grupowanie ale jeśli wszystkie części są odzielnie to chyba dobrze nie?
Gość michlord Napisano 17 Maj 2007 Napisano 17 Maj 2007 ale attach to laczy raczej na stalem (choc mozna uzyc dettach) Ale chyba jest zachowane to, że to jest osobny element. I jak przełączysz w edit poly na element to zaznacza tylko dane polygony osobnego obiektu?
Przybysz Napisano 17 Maj 2007 Napisano 17 Maj 2007 Jeśli w maxie chcesz łączyć obiekty w hierarchię typu rodzic->dziecko, to używa się do tego narzędzia "Select and Link", ikonka 2 pudełek połączonych łancuchem, na głównym pasku narzędzi (Main Toolbar). W efekcie ruszając rodzicem ruszasz również dzieckiem, a ruch samego dziecka nie ma wpływu na ruch rodzica.
Garfie Napisano 17 Maj 2007 Autor Napisano 17 Maj 2007 Mhm, dzieki za wszystkie sugestie (szczegolnie te od Przybysza)
Rekomendowane odpowiedzi