Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam!

 

Chcialym sie zapytac jak mozna polaczyc fragmenty (czesci) pojazdu np. kabina, tyl, kola itp,

aby mozna bylo zastosowac na nich pozniej animacje czy jakies skrypty ? moze po prostu poloczyc dane czesci w grupy ?

 

Chodzi mi tez o taki polaczenie ktore umozliwialo by pozniej na ponowne rozlaczenie obiektow i dokonczenie modelowania.

 

(model pojazdu bedzie skrecal na zasadzie przegubu, wiec w sumie wymaga dwoch czesci oddzialywujacych na siebie - przedniej i tylnej,

no i pewnie kola sie beda obracac.)

 

Z gory przepraszam za malo fachowy jezyk

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Gość michlord
Napisano
ale attach to laczy raczej na stalem (choc mozna uzyc dettach)

Ale chyba jest zachowane to, że to jest osobny element. I jak przełączysz w edit poly na element to zaznacza tylko dane polygony osobnego obiektu?

Napisano

Jeśli w maxie chcesz łączyć obiekty w hierarchię typu rodzic->dziecko, to używa się do tego narzędzia "Select and Link", ikonka 2 pudełek połączonych łancuchem, na głównym pasku narzędzi (Main Toolbar).

W efekcie ruszając rodzicem ruszasz również dzieckiem, a ruch samego dziecka nie ma wpływu na ruch rodzica.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności