Synthax Napisano 17 Maj 2007 Share Napisano 17 Maj 2007 Jak ustawić render zeby nie trzeba było podciągac kontrastu w PS? I np ostrosci. Jak korygowac ot na poziomie renderingu? Dziękuję za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tadzio Napisano 17 Maj 2007 Share Napisano 17 Maj 2007 np frame buffer. choc osobiscie uwazam ze warto to i owo poprawic w psp. nie jest to zbyt uciazliwe, a czasem (zazwyczaj) lepiej/latwiej/szybciej poprawic kontrast i tego typu pierdoly w psp niz robic 10 kolejnych renderow. pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Touch Napisano 17 Maj 2007 Share Napisano 17 Maj 2007 Trzeba znaleźć ten złoty środek pomiędzy ustawieniami color mappingu i światłem, czyli trzeba trafić z ustawieniami;) Gdzie zwykle będą one różne dla każdego nowego projektu;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Synthax Napisano 17 Maj 2007 Autor Share Napisano 17 Maj 2007 Męczy mnie brak kontrastów. Bladosc obrazka I czym tak naprawde jest color mapping? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tadzio Napisano 17 Maj 2007 Share Napisano 17 Maj 2007 VRay Color Mapping Color mapping (also called tone mapping) can be used to apply color transformations on the final image colors. Sometimes an image can contain a higher range of colors that can be displayed on a computer screen. Color mapping has the task of re-mapping the image values to be suitable for display purposes. Po reszte informacji odsylam np Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Touch Napisano 17 Maj 2007 Share Napisano 17 Maj 2007 Ja też mam z tym problem jak wiele osób, podejrzewam. Ostatni przykład: Lewa - czysty render Prawa - retusz w PS. Jeśli ktoś zna jednak sposób jak tego uniknąć przy Exponentialu, to też chętnie posłucham;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arev Napisano 17 Maj 2007 Share Napisano 17 Maj 2007 Przerzucić się na Reinhard? Można tam ustawić wartości spomiędzy logarytmicznej, a liniowej skali kolorów. Burn = 1 odpowiada linear mapping, a burn = 0 odpowiada exp. Ja zwykle używam wartości w okolicy 0,6 - 0,7 i uważam, że dają całkiem zjadliwe efekty, ale prawdą jest, że wartość postprodukcji trudno przecenić. Zarówno z powodu możliwości jak i czasu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Touch Napisano 17 Maj 2007 Share Napisano 17 Maj 2007 Mądrala, hehe, na VRay'u 1.5 też bym tak szalał, Reinhard'a się zachciewa;) Są jeszcze tacy, którzy pracują na wersji 1.46, na przykład;) Dobra, wiem, wiem. Sam sobie szkodzę, ale innej możliwości póki co nie mam, więc czekam na bardziej tradycyjne rozwiązania;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Synthax Napisano 17 Maj 2007 Autor Share Napisano 17 Maj 2007 Zatem czym jest Reinhard? Brzmi jak nazwa amortyzatora w bolidzie F1 : ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się