Napisano 18 Maj 200717 l stworzyłem obiekt i lightfog renderując w maya software i chciałem przeżucić sie na mentala z wiadomych przyczyn. jednak to co sie stało z lightfogiem trudno opisać, więc pokaże:) pierwszy maya drógi mental proszę o pomoc
Napisano 20 Maj 200717 l Autor cholera w maya soft jak sie uzyje depth map shadow to swiatlo nieprzechodzi przez obiekt, a w mentalu tak:( i co teraz zrobić:(?
Napisano 21 Maj 200717 l W mentalu nie ma czegos takiego jak cienie z map glebokosci, przeliczane sa jakos wewnetrznie na normalne raytracowane. Zeby zrobic light foga trzeba troche pokombinowac, trzeba zrobic otoczenie i nadac mu prawdziwa objetosc - wypelnic go szaderem (tak jakby jakims gazem) i puszczac przez niego fotony ktore zrobia 'fizyczna' mgle. Tu jest przyklad http://www.jhavna.net/main.php?page=scatter I zapomnij lepiej w mentalu cieni typu depth map bo przy nieumiejetnym uzywaniu rezultaty moga byc oplakane. Trzeba zmnieniac ilosci sampli wolumerycznych, gdzebac i naprawde szkoda zachodu, lepiej uzyc fizycznie poprawnych sledzonych;/
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto