BARTUS000 Napisano 18 Maj 2007 Napisano 18 Maj 2007 stworzyłem obiekt i lightfog renderując w maya software i chciałem przeżucić sie na mentala z wiadomych przyczyn. jednak to co sie stało z lightfogiem trudno opisać, więc pokaże:) pierwszy maya drógi mental proszę o pomoc
BARTUS000 Napisano 20 Maj 2007 Autor Napisano 20 Maj 2007 cholera w maya soft jak sie uzyje depth map shadow to swiatlo nieprzechodzi przez obiekt, a w mentalu tak:( i co teraz zrobić:(?
ca mel Napisano 21 Maj 2007 Napisano 21 Maj 2007 W mentalu nie ma czegos takiego jak cienie z map glebokosci, przeliczane sa jakos wewnetrznie na normalne raytracowane. Zeby zrobic light foga trzeba troche pokombinowac, trzeba zrobic otoczenie i nadac mu prawdziwa objetosc - wypelnic go szaderem (tak jakby jakims gazem) i puszczac przez niego fotony ktore zrobia 'fizyczna' mgle. Tu jest przyklad http://www.jhavna.net/main.php?page=scatter I zapomnij lepiej w mentalu cieni typu depth map bo przy nieumiejetnym uzywaniu rezultaty moga byc oplakane. Trzeba zmnieniac ilosci sampli wolumerycznych, gdzebac i naprawde szkoda zachodu, lepiej uzyc fizycznie poprawnych sledzonych;/
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się