Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

stworzyłem obiekt i lightfog renderując w maya software i chciałem przeżucić sie na mentala z wiadomych przyczyn. jednak to co sie stało z lightfogiem trudno opisać, więc pokaże:)

pierwszy maya

drógi mental

 

proszę o pomoc

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

W mentalu nie ma czegos takiego jak cienie z map glebokosci, przeliczane sa jakos wewnetrznie na normalne raytracowane.

Zeby zrobic light foga trzeba troche pokombinowac, trzeba zrobic otoczenie i nadac mu prawdziwa objetosc - wypelnic go szaderem (tak jakby jakims gazem) i puszczac przez niego fotony ktore zrobia 'fizyczna' mgle.

Tu jest przyklad http://www.jhavna.net/main.php?page=scatter

I zapomnij lepiej w mentalu cieni typu depth map bo przy nieumiejetnym uzywaniu rezultaty moga byc oplakane. Trzeba zmnieniac ilosci sampli wolumerycznych, gdzebac i naprawde szkoda zachodu, lepiej uzyc fizycznie poprawnych sledzonych;/

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności