floo Napisano 20 Maj 2007 Napisano 20 Maj 2007 A więc mam cube i pozniej chce w nim zrobic otwór i zrobiłem to przy pomocy polygons-->boolens-->difference i mam takie cos: teraz chce połączyć edge'm te dwa verty nie idzie mi przez split polygon... :/ help me!
Reanimator Napisano 20 Maj 2007 Napisano 20 Maj 2007 Sorry, no bonus. Maya jest w modelowaniu uposledzona i akurat w tym przypadku sobie nie radzi. Nie zrobisz splita, musisz kombinowac.
piotrek Napisano 20 Maj 2007 Napisano 20 Maj 2007 Faktycznie, w takim wypadku nic nie zrobisz. Ja zwykle usuwam tą dziwaczną frontową ściankę i tworzę cztery przez Append Polygon Tool.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się