Gość jaco Napisano 21 Maj 2007 Napisano 21 Maj 2007 Wrzucam moją nową łazienkę, jest to wizka dla pewnej osoby czyli projekt nie jest mój. Rendery próbne MantalRay około 50 minut bez PS, oświetlenie Daylight System (MrSky & mrSun). Ostatnio miałem dylemat czy nie przesiąść się na VRay-a, ale wkońcu zaczeło coś wychodzić. Narazie jest troche pusto. Szukam optymalnych ustawień a potem ją czymś zagrace. I zrobie renderki ze śiatłem z Halogenów. Komentujcie :-) No i Update wersja z nocy z oświetleniem z Halogenów. Tylko która wersja jest lepsza?
D4D4L Napisano 21 Maj 2007 Napisano 21 Maj 2007 Wypas :P Ale zlewy mają strzasznie ostre krawędzie :c
Gość George82 Napisano 21 Maj 2007 Napisano 21 Maj 2007 bardzo fajnie wyglada... Tylko jak dla mnie II ujecie nie jest ciekawe. Czekam na pierdółki. Pozdrawiam!
BarlogPL Napisano 21 Maj 2007 Napisano 21 Maj 2007 Jest dobrze tylko te brudy na ścianach troszeczkę rażą... ale na pewno coś da się zrobić ; D
CzarnyLord Napisano 22 Maj 2007 Napisano 22 Maj 2007 Popieram na kranach za maly chamfer i krany troszke za bardzo odbijaja jakby srebro?Ale caloksztalt wyglada super PoZdRo :)
!Ewert Napisano 22 Maj 2007 Napisano 22 Maj 2007 chrom jakiś nie tegest jak dla mnie i drzwi za szerokie. a lustro przyklejone do kafelków źle wygląda:) pozdr.
tadzio Napisano 22 Maj 2007 Napisano 22 Maj 2007 cos sie w zlewie niedobrego dzieje na I renderze, a tak to powiem Ci ze podoba mi sie. pozdr
Touch Napisano 22 Maj 2007 Napisano 22 Maj 2007 Dziwnie to wygląda od strony układu pomieszczenia, ścian i pochyłości. Skos przechodzi dziwnie przez przestrzeń okna. W ogóle trudno się połapać. Na nocnym ujęciu pojawia się też jakby dodatkowa krawędź na skosie biegnącym z prawa na lewo. Pozdr!
Gość jaco Napisano 22 Maj 2007 Napisano 22 Maj 2007 Spoko włąśnie sam zauważyłem dopiero teraz ten dodatkowy skos to błąd przy grupach smothowych :-/ juz poprawiłem. Drzwi to 80 x210 cm a jeśli wyglądają na za szerokiego, to pragne zwrócić uwage na to że przy kamerze o głębokiej perspektywie ... dzieją się takie rzeczy. Zlewiki nie moje jakby ktoś nie zauwazył ... chamfer po wyostrzeniu sprawiają wrazenie ostrych ale nie są, mi tam osobiście pasują takie. Chromik do poprawy, coś tam sie kiepsi przez niego. POmieszczenie jest takie jak w rzeczywistosci niestety tak zajebi...e obsadzili okno żę ten skos wchodzi w nie, a nie bede oszukiwał ludzi że tak nie jest. Chciałbym podkreślić że mam za mało czasu na poprawki szczególów modeli bo to nie o to tu chodzi. MIałem zaledwie jeden wieczór na to zeby pokazać łązienke w 3 ropdzajach oświetlenia. TEn 3 to bedą śietlówki w tych przestrzeniach pod sufitem. Acha oświetlam photometrykami a ustawienia biore z fabtucznych katalogów co naprawde nie przekąłda się z w żąden sposób na realistyczność sceny. Kwestia jedynie ustawienia GI i FG, Energy i DEcay + Logarytmic. Jka na 50 minutowe rendery jestem zadowolony bo mówie jeden wieczór to za mało. ALe dorzuciłęm jescze jeden rzucik. Dzięki za wskazówki. POzdro
chudy Napisano 22 Maj 2007 Napisano 22 Maj 2007 na tym ostatni straszne plamy z GI, przede wszystkim przy oknie. ale ogólnie całkiem sympatycznie. troche dziwnie wyglądają umywalki.........bo świecą :P
Gość jaco Napisano 22 Maj 2007 Napisano 22 Maj 2007 Kurde radiusy na 1 cm może na 10 cm coś poradzi, próbuje zrozumiećtroche tego MR-a w poprzednich scenach z dziennym ośietleniem używałem 1 cm a FG na Hight i jakoś lepiej było..? spróbuje coś z FG Point INterpolation. I jeszce troche więcej fotonów dam chociaż zbliżam się do tej magicznej liczby po której wyskakuje Mental Ray Error! :-/
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się