nesq Napisano 21 Listopad 2003 Napisano 21 Listopad 2003 Witam Mam problem ze zrobieniem gąsienicy do czolgu...jak to zrobić ? wiem ze trzeba cos z line i jakis patchdeform ?...wytłumaczcie prosze, bo jestem zupełnie zielony jesli chodzi o ten temat. Z góry dzękuje za udzelone popdowiedzi :)
VGT Napisano 21 Listopad 2003 Napisano 21 Listopad 2003 Z tego co piszesz, to chyba chodzi Ci o wymodelowanie a nie animację, więc nie ten dział (przeniosłem). Aby uzyskać gąsienicę, modelujesz jeden jej segment, koipjuesz odopwiednią ilość razy, tak by uzyskać rozłożoną gąsienicę. Następnie wszystkie elementy łączysz za pomocą attach i nakładasz modyfikację PathDeform. I pod pick path wstawiasz przygotowany wcześniej spline, będący ścieżką dla gąsienicy. Eksperymentujesz z parametrami i gąsienica gotowa.
nesq Napisano 21 Listopad 2003 Autor Napisano 21 Listopad 2003 Wielkie wielki dzęki :):):):) Heh, sprytny ten max :)
Pionier Napisano 22 Listopad 2003 Napisano 22 Listopad 2003 luknij na ten temat, pisalem tam jak ja sie z tym uporalem: (u mnie to 3 strona nie wiem jak u ciebie) http://www.max3d.pl/forum/viewthread.php?tid=6978&page=3 a tu masz link do mojego czolgu ktory kiedys tam robilem: http://www.max3d.pl/forum/viewthread.php?tid=3946 mam nadzieje ze cos Ci to pomoze Pozdrawiam:)
filuh Napisano 23 Listopad 2003 Napisano 23 Listopad 2003 z tego co widze to są 3 sposoby ja robiłem innym. powieliłem obiekt zwykłym przesunięciem z shiftem, zrobiłem rodzine hierarchi i potem zawijałem ręcznie rotatem. używając deforma na hierarchi 20 płatków, strasznie deformował jeden płat gąsiennicy na zagięciach. (czy ten problem zanika w momencie robienia attach?) z kolei czy array łączy już wszystkie klocki razem, że nie trzeba już ich attaczować? jak to jest?
Rekomendowane odpowiedzi