Zbychowaty Napisano 24 Maj 2007 Napisano 24 Maj 2007 zły kadr..lazienka jest Twoja jako Twoja w domu czy Twojego pomyslu?
hush Napisano 24 Maj 2007 Autor Napisano 24 Maj 2007 jako mojego pomysłu, w domu takiej nie mam, ale przyznaję, iż jest częściowo z katalogu pewnej firmy ściągnięta :D ale tylko częściowo(m.in kadr :D) Renderuję teraz z Gi Dome... zobaczymy jak wyjdzie, tylko strasznie długo trwa to w YafRay'u
hush Napisano 24 Maj 2007 Autor Napisano 24 Maj 2007 Pierwsza próba z GI, niestety troche małe, niedoświetlone i długo się renderuje, ale jeśli możecie ocenić, czy udało mi się otrzymać lepsze światło i na ile jest ono dobre, to byłbym bardzo wdzięczny, bo w sumie nie wiem jak to dalej poprawiać :confused: Pozdrowienia!
!Ewert Napisano 24 Maj 2007 Napisano 24 Maj 2007 ej to weś tą prace daj do wip'a:) długo renderuje sie tzn ile? a wlasnie łazienka ma sufit?
oskar_h Napisano 24 Maj 2007 Napisano 24 Maj 2007 no an pewno bardziej rtealistycznie wyglada niz ten pierwszy render. miejscami dosyc ciemne..
hush Napisano 24 Maj 2007 Autor Napisano 24 Maj 2007 1) Łazienka nie ma sufitu :D 2) Render ok 9h, załamka... to przez te ręczniki(mają "włoski" czyli blederowe particles, niestety nie widać na takim renderze)
chudy Napisano 25 Maj 2007 Napisano 25 Maj 2007 testy rób bez ręczników :P. możesz nawet powstawiać jakieś defaultowe materaiły na wszystko (bez bumpów, refleksów, itp.) i testować światło.
D4D4L Napisano 25 Maj 2007 Napisano 25 Maj 2007 1) Łazienka nie ma sufitu :D 2) Render ok 9h, załamka... to przez te ręczniki(mają "włoski" czyli blederowe particles, niestety nie widać na takim renderze) O_O Jak by mi się coś ręderowało przez 9h to bym się powiesił :O Ogólnie fajnie.... pobaw się ze światłami może daj im jakiś materiał/krztałt ...Szafki byłby chyba ładniejsze z małym reflectem+bump, podłoga jakotaka, gi ustaw na 250-300 chyba że tyle już masz to daj więcej, te szklane drzwi.... mmmm ee wyłącz cienie albo daj im caustyke bo jakoś tak mi się dziwnie patrzy :c btw jak ci się z GI tak cięrzko ręderuje to morzesz spróbowac z AO a potem w photoshopie połączyć ...(Mały tutek jak niewiesz jak zrobić AO.....wywalasz wszystkie światła, potem na wszystkie obiekty nakładasz texturkę AO(standard>Diffuse>Ambient oclusion czy jakoś trak dodatkowo morzesz ilośc sampli tam zwiękrzyć itp) i renderujerz... potem w photoshopie przy użyciu metody Multiple łączysz normalny render z AO) No i to natyle :P powodzenia z kolejnymi renderkami :))
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się