Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

W serwisie CGArena pojawił się bardzo obszerny tutorial, którego autorem

jest Paul Tosca, dotyczący tworzenia włosów dla postaci Low-poly w

pakiecie Maya.

 

Tutorial opisuje wszystkie aspekty powstawania cyfrowych włosów, zaczynając od

różnych fryzur przez malowanie, tworzenie geometrii,

normal i specular map. Naprawdę warto zobaczyć.

 

Zobacz tutorial

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

niezły tutek. Ale zastanawia mnie jedno: Czy normal-mapy są wykorzystywane tylko przez NVidie? Bo tam był text "nvidia normal-map"...

Napisano

hehe nie, normalki nie są wykorzystywane tylko przez nVidię, chodziło o filtr do generowania normali napisany przez nVidię

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności