Hindus Napisano 23 Maj 2007 Napisano 23 Maj 2007 W serwisie CGArena pojawił się bardzo obszerny tutorial, którego autorem jest Paul Tosca, dotyczący tworzenia włosów dla postaci Low-poly w pakiecie Maya. Tutorial opisuje wszystkie aspekty powstawania cyfrowych włosów, zaczynając od różnych fryzur przez malowanie, tworzenie geometrii, normal i specular map. Naprawdę warto zobaczyć. Zobacz tutorial
Razi91 Napisano 23 Maj 2007 Napisano 23 Maj 2007 niezły tutek. Ale zastanawia mnie jedno: Czy normal-mapy są wykorzystywane tylko przez NVidie? Bo tam był text "nvidia normal-map"...
Vorek Napisano 23 Maj 2007 Napisano 23 Maj 2007 hehe nie, normalki nie są wykorzystywane tylko przez nVidię, chodziło o filtr do generowania normali napisany przez nVidię
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się