Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

W serwisie CGArena pojawił się bardzo obszerny tutorial, którego autorem

jest Paul Tosca, dotyczący tworzenia włosów dla postaci Low-poly w

pakiecie Maya.

 

Tutorial opisuje wszystkie aspekty powstawania cyfrowych włosów, zaczynając od

różnych fryzur przez malowanie, tworzenie geometrii,

normal i specular map. Naprawdę warto zobaczyć.

 

Zobacz tutorial

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

niezły tutek. Ale zastanawia mnie jedno: Czy normal-mapy są wykorzystywane tylko przez NVidie? Bo tam był text "nvidia normal-map"...

Napisano

hehe nie, normalki nie są wykorzystywane tylko przez nVidię, chodziło o filtr do generowania normali napisany przez nVidię

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności